Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Meta rozszerza ofertę generowania obrazów AI dla reklamodawców

Meta Platforms, spółka-matka Facebooka i Instagrama, poinformowała we wtorek, że rozszerzy swój pakiet generatywnych produktów reklamowych AI o narzędzia, które mogą automatycznie tworzyć wersje obrazów i dodawać do nich tekst. 

Unowocześnienie ma miejsce w kontekście inwestycji rzędu miliardy dolarów Meta w tworzenie i wspieranie swoich generatywnych modeli sztucznej inteligencji. Firma próbuje jednocześnie przekonać reklamodawców, że mogą uzyskać większy zwrot z każdej wydanej kwoty, automatyzując pracę związaną z kreatywnymi aspektami swoich kampanii.

Narzędzie zostanie uruchomione w formie testowej bez znaków wodnych, które firma stosuje do wszystkich obrazów generowanych przez skierowanego do użytkownika asystenta Meta AI, który reklamuje jako kluczową funkcję bezpieczeństwa, jak ogłosili dyrektorzy na konferencji prasowej.

John Hegeman, dyrektor ds. monetyzacji w Meta, powiedział, że firma wciąż pracuje nad sposobem, w jaki etykietowanie będzie działać w przypadku reklam, i udostępni wytyczne, zanim narzędzie zostanie wprowadzone na całym świecie, prawdopodobnie pod koniec tego roku.

Dzięki nowemu narzędziu Meta do generowania obrazów reklamodawcy będą mogli przesyłać zdjęcia swoich produktów i generować inne wersje tych obrazów, na przykład dostosowując orientację produktów lub pokazując ludziom używającym ich w różnych ustawieniach. Rozszerza także swoją ofertę generowania tekstu dla nagłówków i kluczowych punktów sprzedaży, dodając jednocześnie możliwość bezpośredniego nakładania tekstu na wygenerowane obrazy.

W nadchodzących miesiącach firma doda także opcję umożliwiającą reklamodawcom wprowadzanie podpowiedzi tekstowych, które będą można wykorzystać do dostosowania wersji obrazu.

Inny gigant reklamy cyfrowej, Google, ogłosił w lutym podobną ekspansję narzędzi reklamowych AI. Google twierdzi, że reklamy utworzone za pomocą jego narzędzi będą oznaczane przy użyciu technologii znaku wodnego SynthID opracowanej przez laboratorium badawcze AI DeepMind.

Niektóre marki wyraziły zastrzeżenia co do tego, w jaki sposób firmy technologiczne będą wykorzystywać przesłane przez siebie obrazy do ulepszania modeli, obawiając się, że ich logo lub inna własność intelektualna może znaleźć się na obrazach generowanych przez inne osoby.