Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Metaverse i wirtualne produkty nie przyniosą zysku? Innego zdania jest Nike.

Firma Nike, znany producent ubrań i obuwia sportowego, poinformowała, że kupiła firmę RTFKT zajmującą się wirtualnymi sneakersami. Tak, wirtualnymi. Na potrzeby Metaverse. 

Gigant branży odzieży sportowej chce szybko rozszerzyć swoją obecność w rozwijającym się „metawersie” – platformy, która zdaniem Facebooka jest przyszłością mediów społecznościowych, ale i samego internetu. W zeszłym miesiącu Nike stało się jedną z pierwszych dużych marek, które weszły do wspólnego wirtualnego świata, który zyskał na znaczeniu po tym, jak Facebook zmienił nazwę na Meta Platforms Inc.

„To przejęcie jest kolejnym krokiem, który przyspiesza cyfrową transformację Nike i pozwala nam służyć sportowcom i twórcom na styku sportu, kreatywności, gier i kultury” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Nike, John Donahoe.

W takich środowiskach opartych na blockchain użytkownicy mogą kupować wirtualne obiekty, nieruchomości i inne zasoby cyfrowe, takie jak ubrania dla awatarów, w postaci NFT. Założona w 2020 roku przez Benoita Pagotto, Chrisa Le i Stevena Vasileva, RTFKT tworzy również przedmioty kolekcjonerskie i memy NFT, zgodnie z jej stroną internetową.

 

Razem odkrywajmy talenty cyfrowe i walczmy z wykluczeniem! Głośny apel Huawei podczas Huawei Talent Summit w Helsinkach.