Microsoft Corp i NBA (National Basketball Association) łączą siły, aby umieścić „wirtualnych” fanów na trybunach każdej gry za pomocą aplikacji Microsoft Teams i gigantycznych ekranów.
Microsoft Corp i NBA (National Basketball Association) poinformowały w piątek, że połączyły siły, aby umieścić „wirtualnych” fanów na trybunach każdej gry za pomocą aplikacji Microsoft Teams i gigantycznych ekranów. Przerwany przez koronawirusa sezon, wznowi rozgrywki 30 lipca, spotkaniem w Orlando na Florydzie, trybuny będą mieć ponad 300 fanów – z których żaden nie będzie na arenie.
Microsoft i NBA wyposażą każdy boisko w ekrany LED o wysokości 17 stóp (5,2 m), które otaczają trzy boki areny. Wirtualne trybuny wypełnią się fanami, którzy za pomocą aplikacji Teams logują się i siadają obok siebie, korzystając z nowej funkcji aplikacji o nazwie „Tryb razem”, która ma symulować grupę ludzi siedzących w pokoju.
Przedstawiciele NBA powiedzieli również w piątek, że zmieniają swoje podejście do transmitowania meczów w telewizji, z kamerami ustawionymi bliżej graczy, aby naśladować punkt obserwacyjny kibiców siedzących w pobliżu boiska. Jednak ze względów bezpieczeństwa graczy „większość naszych kamer w pobliżu kortu będzie po raz pierwszy zautomatyzowana” – powiedziała Sara Zuckert, szefowa telewizji nowej generacji w NBA, na konferencji prasowej w piątek. Przedstawiciele NBA powiedzieli, że dźwięk wirtualnych fanów będzie odtwarzany na arenie i transmitowany przez telewizję. Wirtualne miejsca będą ograniczone do 320 fanów, liczba zależna od wielkości sali i ekranów. Fani będą wybierani przez gospodarzy, a każdy zespół pracuje nad tym, jak poradzić sobie z selekcjami.
NBA zawiesiło sezon w marcu po tym, jak zawodnik Utah Jazz uzyskał pozytywny wynik testu na obecność nowego koronawirusa. Liga planuje wznowić sezon w tak zwanej „bańce” w Walt Disney World Resort, gdzie gracze, personel i media zostaną przetestowane i poddane kwarantannie, aby chronić wszystkich w środku przed zarażeniem wirusem.
https://itreseller.pl/itrnewdyrektorzy-it-obniza-inwestycje-w-efekcie-pandemii-ale-nie-wszedzie-priorytetami-staja-sie-wydatki-na-lepsza-cyfrowa-obsluge-klientow-wynika-z-raportu-pwc-wyzwania-dyrektorow-it-w-czasach/