Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft kupił Bethesda Softworks za 7,5 mld USD. Studio odpowiada za wiele światowych hitów w branży gier, takich jak „Doom” czy cykl „The Elder Scrolls”.

Dziś Microsoft ogłosił plany akwizycji ZeniMax Media, spółki-matki twórcy i wydawcy gier Bethesda Softworks. Ta ostatnia firma to jeden z największych deweloperów gier na świecie. W ramach umowy Microsoft przejmie ZeniMax Media za kwotę 7,5 mld USD.

Bethesda wnosi do rodziny Xbox imponujące portfolio gier oraz rozwiązania technologiczne. Projekty tego studia niejednokrotnie zyskały uznanie krytyków oraz status bestsellerów m.in. „The Elder Scrolls” i „Fallout”. Fenomen kulturowy jaki powstał wokół gamingu sprawił, że jest on największą i najszybciej rosnącą formą rozrywki na świecie – według szacunków sektor ten osiągnie przychody przeszło 200 mld USD w 2021 r.

Jego motorem napędowym są gry oraz usługi cloud-gamingowe, jak Xbox Game Pass, który obecnie przekroczył liczbę 15 mln subskrybentów. Dzięki transakcji Microsoft zwiększy liczbę posiadanych studiów kreatywnych z 15 na 23. Tym samym kultowe serie stworzone przez Bethesdę trafią na Xbox Game Pass. Ponadto, nadchodzące tytuły ze studia trafią do usługi subskrybenckiej Microsoftu w dniu premiery ich wersji na Xbox czy PC.

Dzięki poczynionym inwestycjom w content, społeczność oraz chmurę obliczeniową, strategia gamingowa Microsoft jest dość wyjątkowa. To świetna wiadomość dla graczy, zwłaszcza na niecałe 2 miesiące przed premierą Xbox Series X.

https://itreseller.pl/itrnewplay-sprzedany-grupie-iliad-zarzad-operatora-zgodzil-sie-na-oferte-przejecia-100-akcji-play-communications-sa-umowe-musza-teraz-jedynie-zaakceptowac-instytucje-regulacyjne-unii-europejskiej/