Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft kupuje Activision Blizzard za niemal 70 mld USD. Kolejna wielka transakcja w branży gier.

Microsoft kupując Activision za niemal 70 mld USD pokazuje, że branża gier to dziś prawdziwa potęga, a jej znaczenie będzie rosło gdy urzeczywistni się wizja Metaverse. 

„Diablo”, „Starcraft”, „Warcraft”, „World of Warcraft” czy „Overwatch”, ale też „Call of Duty”. Nawet jeśli nie jesteś, drogi czytelniku, graczem, to z pewnością słyszałeś o którymś z tych tytułów. Te gry to prawdziwe kamienie milowe rozwoju branży gier – klasyki, które wręcz wypada znać, podobnie jak z klasykami kina. Ich twórcy dołączą wkrótce do rodziny gamingowej Microsoftu, w kolejnej wielkiej transakcji giganta z Redmond. 68,7 mld USD robi wrażenie.

Transakcja ogłoszona przez Microsoft to kolejna (po wcześniejszym przejęciu Bethesdy) największa w historii branży gier i ma wzmocnić firmę na dynamicznie rozwijającym się rynku gier wideo, na którym zmierzy się z pozostałymi liderami, takimi jak Tencent, Nintendo i Sony. Microsoft nie kryje przy tym, że to przygotowanie do upowszechniania się platform Metaverse, gdzie doświadczenia z branży gier będą nieocenione.

„Gry są obecnie najbardziej dynamiczną i ekscytującą kategorią rozrywki na wszystkich platformach i będą odgrywać kluczową rolę w rozwoju platform Metaverse” – powiedział dyrektor generalny Microsoft, Satya Nadella.

Transakcja odbywa się w momencie słabości Activision. Akcje firmy spadły o ponad 37% od czasu osiągnięcia rekordowego poziomu w zeszłym roku, co jest efektem m.in. zarzutów o molestowanie seksualne pracowników i niewłaściwe postępowanie kilku czołowych menedżerów. Poza tym, gry Activision Blizzard w ostatnim czasie raczej nie zyskiwały statusu niekwestionowanych hitów, jak miało to miejsce wcześniej.

 

Hewlett Packard Enterprise podczas Kongresu Partnerów HPE 2022 pod hasłem „Przyszłość już tu jest” nagrodziło swoich najlepszych partnerów biznesowych.