Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft oferuje Sony dziesięcioletni kontrakt na wydania „Call of Duty” na PlayStation.

Szef działu gier Sony, Jim Ryan, powiedział we wrześniu, że wcześniejsza oferta Microsoftu dotycząca utrzymania popularnej serii gier stworzonej przez Activision Blizzard na PlayStation przez trzy lata po wygaśnięciu obecnej umowy była niewystarczająca. Co zmieniło się teraz?

Najnowsza oferta producenta Xboksa skierowana do Sony, pojawia się, w momencie, gdy firma staje w obliczu wzmożonej kontroli regulacyjnej w związku z umową wykupu Activision Blizzard o wartości 69 miliardów dolarów. Oferta, złożona w styczniu, przyciągnęła regulatorów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, a Sony krytykuje umowę, a nawet wzywa do weta regulacyjnego.

Microsoft zaoferował Sony 10-letni kontrakt na udostępnienie każdej nowej wersji „Call of Duty” na PlayStation tego samego dnia, w którym pojawi się na Xboksie, zgodnie z opinią zamieszczoną w “Wall Street Journal” w poniedziałek autorstwa dyrektora Microsoftu.

Reuters poinformował w zeszłym miesiącu, że środek zaradczy Microsoftu będzie polegał głównie na 10-letniej umowie licencyjnej z właścicielem Playstation, czyli Sony. “Głównym domniemanym potencjalnym ryzykiem antykonkurencyjnym, jakie Sony podnosi, jest to, że Microsoft przestanie udostępniać „Call of Duty” na PlayStation. Byłoby to jednak ekonomicznie irracjonalne” – powiedział prezes Microsoftu, Brad Smith, w artykule opiniotwórczym WSJ.

Microsoft podał w poniedziałek, że podniesie ceny nowych gier Xbox z 60 USD do 70 USD począwszy od 2023 r.