Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft Outlook jest zalewany spamem z powodu niesprawnych filtrów poczty elektronicznej

Według doniesień coraz większej liczby klientów Microsoftu, skrzynki odbiorcze Outlooka zostały w ciągu ostatnich dziewięciu godzin zalane spamem, ponieważ filtry antyspamowe poczty elektronicznej są obecnie niesprawne.

Ten postępujący problem został potwierdzony przez niezliczoną ilość użytkowników Outlooka, którzy donosili (na platformach społecznościowych i stronie Microsoft Community), że wszystkie wiadomości lądowały w ich skrzynkach odbiorczych, nawet te, które wcześniej zostałyby oznaczone jako spam i wysłane do folderu śmieci.

„Otrzymałem 36 wiadomości spamowych w mojej skrzynce odbiorczej przez ostatnie 2 godziny z rzędu. Dzieje się to już zbyt długo i pogarsza się z godziny na godzinę” – powiedział jeden z użytkowników.

Niektórzy twierdzą, że nawet zaznaczenie opcji „”Tylko zaufaj e-mailowi z adresów z mojej listy bezpiecznych nadawców i domen oraz bezpiecznych list mailingowych”” w zakładce „Wiadomości śmieciowe” > Filtry nie rozwiązuje tego problemu, wskazując na to, że filtrowanie w usłudze webmail jest całkowicie niesprawne.

Pomimo szeregu skarg klientów, strona stanu usługi Office pokazuje, że „wszystko jest sprawne i działa”.

Microsoft nie udostępnił jeszcze publicznego oświadczenia potwierdzającego doniesienia użytkowników Outlooka, że filtry spamu są niesprawne.

O ile dziś problem z filtrowaniem spamu w Outlooku wydaje się być szczególnie zły i dotykający ogromnej liczby klientów, to trwa on od miesięcy, a niektórzy zgłaszają, że od co najmniej listopada 2021 roku widzą mnóstwo spamu lądującego w ich skrzynce odbiorczej.