Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft podkreśla przewagę konkurencyjną Google’a w zakresie generatywnej AI w sprawozdaniu dla organów regulacyjnych Komisji Europejskiej

Google cieszy się przewagą konkurencyjną w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji dzięki swoim zbiorom danych i chipom zoptymalizowanym pod kątem sztucznej inteligencji, powiedział organom regulacyjnym KE zajmującym się ochroną konkurencji, podkreślając rywalizację między dwoma gigantami technologicznymi. 

Jak podaje Reuters, uwagi Microsoftu były odpowiedzią na rozpoczęte w styczniu przez Komisję Europejską konsultacje w sprawie poziomu konkurencji w generatywnej sztucznej inteligencji. Rosnąca popularność tej technologii wzbudziła obawy dotyczące dezinformacji i fałszywych wiadomości.

„Dziś tylko jedna firma – Google – jest zintegrowana pionowo w sposób zapewniający jej siłę i niezależność na każdym poziomie sztucznej inteligencji, od chipów po dobrze prosperujący sklep z aplikacjami mobilnymi. Wszyscy inni muszą polegać na partnerstwach, aby wprowadzać innowacje i konkurować” – stwierdził Microsoft w swoim sprawozdaniu dla Komisji.

W dokumencie stwierdzono także, że samozasilające się półprzewodniki AI firmy Google zapewnią jej przewagę konkurencyjną na nadchodzące lata, a duże zbUstaw obrazek wyróżniającyiory zastrzeżonych danych z indeksu wyszukiwarki Google i serwisu YouTube umożliwiły jej wytrenowanie wielkojęzykowego modelu Gemini.

„YouTube zapewnia niezrównany zestaw treści wideo. Znajduje się w nim około 14 miliardów filmów. Google ma dostęp do takich treści, ale inni twórcy sztucznej inteligencji nie” – powiedział Microsoft.

Firma stwierdziła także, że asystenci głosowi oparci na sztucznej inteligencji, tacy jak Asystent Google firmy Google i Siri firmy Apple, dają obu firmom przewagę.

„Są dobrze przygotowani do ewolucji i wykorzystania swoich istniejących asystentów głosowych na stanowiska kierownicze w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji. Nowi uczestnicy rynku i konkurenci Google i Apple nie będą cieszyć się takimi samymi korzyściami” – stwierdził Microsoft.

„Mamy nadzieję, że badanie Komisji rzuci światło na firmy, które nie oferują otwartości Google Cloud lub mają długą historię blokowania klientów, a które stosują takie samo podejście do usług sztucznej inteligencji” – powiedział rzecznik Google’a.

 

„HP Amplify Partner Conference 2024 doskonale pokazuje, jak ważny jest dla nas kanał partnerski” – podkreślił Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska