Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft prowadzi dochodzenie w sprawie awarii aplikacji Outlook, która nastąpiła dzisiaj w nocy

Microsoft poinformował, że bada problemy z usługą poczty elektronicznej Outlook, ponieważ użytkownicy w Ameryce Północnej mieli problemy z dostępem, wysyłaniem lub wyszukiwaniem e-maili na platformie.

Było ponad 2000 przypadków osób zgłaszających problemy z Outlookiem późno we wtorek około 23:10 ET, według Downdetector.com, który śledzi przestoje poprzez zestawienie raportów o stanie ze źródeł, w tym błędów zgłoszonych przez użytkowników na swojej platformie.

Firma monitorująca sieć wykazała, że raporty spadły do 351 zdarzeń osób zgłaszających skargi na godzinę 2:10 ET.

„Użytkownicy głównie hostowani w regionie Ameryki Północnej próbujący uzyskać dostęp do Outlook.com mogą nie być w stanie wysyłać, odbierać ani wyszukiwać wiadomości e-mail. Dodatkowa funkcjonalność, taka jak Kalendarz wykorzystywany przez inne usługi, takie jak Microsoft Teams, również będzie dotknięty awarią” – powiedział Microsoft w aktualizacji na swojej stronie statusu.

Niedawna zmiana” doprowadziła do problemu i firma pracuje nad ponownym uruchomieniem części infrastruktury dotkniętej problemem, aby przywrócić usługi, napisał Microsoft w tweecie.