Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft testuje nową funkcję. Ma dać graczom rzetelną informacje na temat tego, jak dobrze będą na ich PC działały konkretne gry.

Według The Verge, Microsoft wdraża nową funkcję w aplikacji Xbox na PC, dzięki której gracze będą informowani o tym, jak dobrze dana gra będzie działać na ich komputerze. Rozwiązanie to jest teraz w fazie testów dla Xbox Insiders.

 

Ten swoisty wskaźnik wydajności będzie korzystny dla graczy, zwłaszcza na słabszych maszynach. dzięki temu mogą oni zdecydować, czy kupić lub pobrać daną grę na podstawie etykiety wydajności. Etykieta będzie również łatwiejsza do zrozumienia dla wielu graczy, którzy nie są zaznajomieni ze szczegółami sprzętu komputerowego lub wymaganiami systemowymi gier komputerowych. Mówiąc krótko: ma być prosto, a gracze nie muszą znać się na podzespołach.

 

Microsoft testuje niektóre tytuły z nową etykietą, podczas gdy gry na komputery PC dla których nie ma jeszcze przyznanej etykiety są oznaczone komunikatem „kontrola wydajności nie jest jeszcze dostępna”. Jednak oficjalne szczegóły tej funkcji nie zostały jeszcze opublikowane. Dlatego nie jest pewne, w jaki sposób Microsoft określa etykietę wydajności konkretnego tytułu na podstawie wymagań systemowych lub komputera użytkownika.

 

Tak ma wyglądać nowa funkcja w praktyce – wyraźne wskazanie jak dobrze gra powinna działać (fot. The Verge)

 

Osobiście stawiałbym na to, że Microsoft robi to w najprostszy sposób, odnosząc się do wymagań sprzetowych podawanych przez twórców gry lub jej wydawców. Taka metoda ma jednak wadę, polegającą na tym, że często wymagania określane jako „zalecane” zapewniają najwyżej średnią jakość detali i szybkość animacji. Mało prawdopodobne, aby to etykietowanie odbywało się w oparciu o realnie przeprowadzane testy. Przy tak dużej liczbie gier, byłoby to niesamowicie czasochłonne.

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.