Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Microsoft wprowadza Copilot for Gaming jako asystenta AI dla graczy

Copilot For Gaming

Microsoft wprowadza nową funkcję o nazwie Copilot for Gaming, która ma wspierać graczy w różnych aspektach rozgrywki. Początkowo dostępna dla członków programu Xbox Insiders na urządzeniach mobilnych, funkcja ta ma uczynieni doświadczenie związane z grami bardziej spersonalizowanym i płynnym.

Copilot for Gaming ma pomagać graczom w takich obszarach jak rekomendacje gier, płynne uruchamianie tytułów, szeroko rozumiana pomoc w trakcie gry oraz utrzymywanie kontaktu ze znajomymi. Fatima Kardar, wiceprezes ds. AI w Xboksie, podkreśliła, że gracz ma pozostać w centrum uwagi, mając kontrolę nad tym, jak i kiedy korzystać z Copilota, co ma wzbogacać, a nie zakłócać zabawę.

Jednym z głównych problemów, które Copilot for Gaming ma rozwiązać, jest zarządzanie czasem – pomoże graczom spędzać mniej czasu na zadaniach takich jak wyszukiwanie, pobieranie czy aktualizowanie, a więcej na samej grze. Niezależnie od tego, czy chodzi o polecanie gier, które mogą się spodobać, czy przypominanie, gdzie zakończyło się poprzednią rozgrywkę, Copilot for Gaming ma uczynić korzystanie z Xboksa płynniejszym i dostosowanym do indywidualnych potrzeb.

 

 

Szczególnie interesującą funkcją, którą Kardar zaprezentowała w podcaście (poniżej), jest przyszła możliwość asysty w grze. W przykładowych scenariuszach Copilot był w stanie udzielać porad dostosowanych do sytuacji, pomagając graczom pokonywać wyzwania i doskonalić swoje umiejętności.