Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Miłosz Trawczyński nowym dyrektorem konsultingu w SAS Polska

Miłosz Trawczyński objął stanowisko dyrektora konsultingu w polskim oddziale SAS, globalnego lidera w dziedzinie analityki i AI. Na nowym stanowisku zastąpi Łukasza Bałkowiec, który w ramach nowych obowiązków menedżerskich w SAS obejmie odpowiedzialnością region Polski, Niemiec, Austrii i Czech.

Miłosz Trawczyński od początku swojej kariery zawodowej jest związany z polskim odziałem SAS, do którego dołączył w 2004 roku. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy z klientem na stanowiskach menedżerskich – od 2021 r. kierował działem SAS Professional Services dla branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i handlu. Wcześniej kierował zespołem Customer Advisory odpowiadającym za wsparcie sprzedaży i rozwoju biznesu w Polsce i regionie Europy Centralnej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania zaawansowanej analityki w wielu obszarach biznesowych, m.in. w marketingu bezpośrednim, sprzedaży, zarządzaniu łańcuchem dostaw, obsłudze klienta i przeciwdziałaniu nadużyciom. Jest ekspertem w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych w różnych branżach.

Nowy dyrektor konsultingu zastępuje na tym stanowisku Łukasza Bałkowiec, który kierował zespołem Professional Services and Delivery SAS Polska od 2021 roku. 1 lutego br. awansował on w europejskich strukturach SAS na regionalnego dyrektora konsultingu, obejmując odpowiedzialność za Polskę, Niemcy, Austrię i Czechy. Czerpiąc z doświadczeń dynamicznego rozwoju i dwucyfrowego wzrostu segmentu usług w Polsce, a także wcześniejszych osiągnięć w zarządzaniu regionem Europy Południowo – Wschodniej, Łukasz Bałkowiec będzie odpowiadał za rozwój współpracy z klientami w ramach nowego terytorium z biura SAS zlokalizowanego w Heidelbergu.

Miłosz Trawczyński będzie kierował zespołem konsultingu SAS Polska, odpowiadającym za zapewnianie wartości biznesowej z wdrażanych rozwiązań SAS dla ponad 200 klientów firmy. SAS świadczy usługi profesjonalne zapewniając wsparcie klientów w wypracowaniu i wdrażaniu koncepcji biznesowych, architektonicznych i technologicznych, adresujących konkretne problemy organizacji. Konsultanci SAS są obecni na każdym etapie wdrożenia i integracji technologii z systemami klientów. Wspierają ich również po uruchomieniu usługi, aby zapewnić pełną dostępność oraz przyszły rozwój systemu.

Polski oddział firmy funkcjonuje nieprzerwanie od 1992 roku. Zespół liczy dziś 300 konsultantów i ekspertów data science, którzy zajmują się rozwojem i implementacją rozwiązań SAS w zakresie zaawansowanej analityki danych i sztucznej inteligencji. Domeną firmy jest przetwarzanie ogromnych zbiorów danych w wiedzę niezbędną do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych. SAS umożliwia zastosowanie najlepszych technik analitycznych w celu uzyskania rzeczywistej wartości biznesowej i wspiera firmy na całym świecie, aby mogły sprostać najbardziej złożonym wyzwaniom, szybko reagować na zachodzące zmiany i stymulować rozwój. Rozwiązania firmy kompleksowo wspierają operacje marketingu i sprzedaży, prognozowania popytu, optymalizacji zapasów i logistyki, wykrywania nadużyć, zarządzania ryzykiem, czyli wszędzie tam, gdzie analityka umożliwia automatyzację procesów i przyśpiesza podejmowanie decyzji.

Ostatnie lata cechują się dynamicznym rozwojem firmy. Niedawno SAS ogłosił, że zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją. Będą one rozwijane na SAS® Viya® – chmurowej platformie analitycznej napędzanej sztuczną inteligencją.

SAS jest również pionierem i liderem we wspieraniu etycznego rozwoju sztucznej inteligencji. Niedawno firma dołączyła do konsorcjum na rzecz bezpieczeństwa AI powołanego przez amerykański Departament Handlu, gdzie będzie jednym z 200 wiodących podmiotów zajmujących się tą technologią. W maju poprzedniego roku firma otworzyła pierwsze na świecie laboratorium etycznej sztucznej inteligencji – REAHL. Jednocześnie SAS rozwija program Data Ethics Practice.