Mimo ciągłego rozwoju e-commerce sklepy stacjonarne nie odchodzą do lamusa, ale coraz bardziej koncentrują się na połączeniu światów off-line i on-line. Czy staniemy się self-service nation?
Mimo ciągłego rozwoju e-commerce sklepy stacjonarne nie odchodzą do lamusa, ale jeszcze bardziej koncentrują się na połączeniu światów off-line i on-line. Wszystko po to, żeby sprostać rosnącym oczekiwaniom klienta. Kolejne sieci handlowe decydują się na wprowadzenie rozwiązań samoobsługowych, które odciążają kasjerów i pomagają w zmniejszeniu kolejek. Coraz popularniejsze stają się też rozwiązania typu self-scanning czy scan&go, które u naszych zachodnich sąsiadów rozwijają się od 2015 r. w tempie 50 proc. rocznie.
Cenny czas klienta
Implementacja bez dymu rewolucji
„Zarządzającym WEZ zależało także na tym, aby zapewnić optymalny zwrot z inwestycji w urządzenia oraz zminimalizować koszty związane z utrzymaniem rozwiązania. Dlatego dodatkowo skorzystali z oferowanej przez Diebold Nixdorf usługi Managed Mobility Services, umożliwiającej centralne zarządzanie i utrzymanie urządzeń mobilnych, a także dostarczającej danych monitoringowych oraz analitycznych dotyczących ich zużycia, czasu pracy baterii i innych.” – podkreśla Marta Zakrzewska, Software Engagement Manager z Diebold Nixdorf.
Technologia w tle relacji człowiek-człowiek
Wyniki raportu fundacji Digital Poland: „Technologia w służbie społeczeństwu”, pokazują że jako naród mamy pragmatyczne podejście do nowych rozwiązań — korzystamy z nich, o ile przynoszą nam faktyczne korzyści. Mimo obaw 83 proc. Polaków, że nowe technologie powodują rozluźnienie relacji międzyludzkich, to 90 proc. z nich uważa je za potrzebne i konieczne do rozwoju gospodarczego. Według 72 proc. pozwalają one oszczędzać pieniądze.
https://itreseller.pl/itrnewdiebold-nixdorf-liderem-transformacji-cyfrowej-w-handlu-w-dostarczaniu-kompleksowych-rozwiazan-informatycznych-dla-branzy-finansowej-i-detalicznej-w-zakresie-obslugi-platnosci/