Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg dla agencji reklamowych

Promocja treści i sprawna komunikacja nt. prowadzonych działań to dziś istotne elementy działań, nie tylko dla biznesu prywatnego, ale tez dla instytucji państwa. Wie o tym Ministerstwo Cyfryzacji, które poszukuje agencji reklamowych, które zrealizują kampanie internetowe dla resortu. 

Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło przetarg na obsługę kampanii internetowej. Ma ona dotyczyć rozwoju kompetencji cyfrowych i cyfryzacji i będzie realizowana w całym 2025 roku. Maksymalny budżet kampanii nie jest mały, wynosi bowiem 2 mln zł.

Jak podaje Ministerstwo: “Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup i obsługę emisji materiałów kampanijnych, które przygotuje Biuro Komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji. Możliwe będzie również zlecanie dodatkowych materiałów reklamowych.”

Oferty można składać do godziny 11:00, 3 września. Przetarg ma charakter otwarty. Szczegóły oraz dokumentacja są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.