Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Młode start-upy oczekują przede wszystkim bezpieczeństwa transakcji

W obliczu globalnej konkurencji, rosnących oczekiwań klientów, płynność finansowa i optymalizacja procesów płatniczych stają się nie tylko elementem wsparcia operacyjnego, ale również ważnym czynnikiem strategii biznesowej.

Analiza danych zgromadzonych wśród respondentów badania PayPal i Startup Hub Poland pozwala lepiej zrozumieć, czego start-upy oczekują od dostawców usług płatniczych, oraz to, jak dostawcy mogą wspierać firmy na ich drodze do międzynarodowego sukcesu.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Start-upy będące na wczesnym etapie rozwoju i działające na polskim rynku wyraźnie sygnalizują potrzebę dostosowania usług płatniczych do specyfiki ich działalności, podkreślając tym samym, jak ważne jest zrozumienie i wsparcie ze strony zewnętrznych dostawców usług płatniczych. Aż 69 proc. ankietowanych firm wskazało, że zapewnienie bezpieczeństwa płatności to kluczowy element, jakiego od nich oczekują.

„Realia rynkowe sprawiają, że start-upy stają przed wyzwaniem nie tylko rozwoju swojego produktu lub usługi, ale również zapewnienia bezpieczeństwa transakcji. 43 proc., czyli niemal połowa badanych wskazała na bezpieczeństwo i ochronę przed oszustwami jako największe wyzwanie w obszarze zarządzania płatnościami. Decyzja o współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług płatniczych może być kluczowa dla ich sukcesu. Przeniesienie części obowiązków na zewnętrznych partnerów umożliwia założycielom start-upów skoncentrowanie się na rozwoju biznesu, przy jednoczesnym zapewnieniu, że ich transakcje są przeprowadzane szybko, bezpiecznie i efektywnie” – twierdzi Efi Dahan, wiceprezydent, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią i Izrael, PayPal.

Lista oczekiwań jest dłuższa

Oprócz potrzeb związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa transakcji i ochrony przed oszustwami, start-upy wskazywały, że od zewnętrznego dostawcy usług płatniczych oczekują szybkiej i łatwiej integracji z obecnie wykorzystywanymi systemami. Takiej odpowiedzi udzieliło 66 proc. ankietowanych. Sprzedawcy doceniają, gdy w ramach jednego procesu mogą zrealizować wszystkie potrzeby płatnicze, takie jak obsługa kart kredytowych, portfeli cyfrowych i lokalnych metod płatności. Ważne jest też to, aby dostarczone systemy płatności były intuicyjne i łatwe w obsłudze (55 proc.).

Poza oczekiwaniami względem bezpieczeństwa, bezproblemową integracją i dostępem do wielu opcji płatności, początkujące start-upy wymagają dostarczania im wsparcia technicznego (48 proc.) i wysokiej jakości obsługi klienta (38 proc.).

Całość raportu można znaleźć tutaj.