Motorola informuje 0 nawiązaniu rocznego globalnego partnerstwa z Ducati — światowym liderem innowacyjności na rynku motocyklowym.
Motorola poinformowała o nawiązaniu rocznego globalnego partnerstwa z Ducati — światowym liderem innowacyjności na rynku motocyklowym. W ramach tego partnerstwa marka Ducati zaprezentowała swój wyczekiwany model z 2020 roku, na którym widnieje logo Motoroli. Zawodnicy Ducati będą także nosić logo Motoroli na strojach rajdowych.
Partnerstwo z Ducati to decyzja strategiczna, podjęta w odpowiedniej chwili i wpisująca się w działania Lenovo i Motoroli mające na celu zwiększenie widoczności marek.
„Po kilku ostatnich premierach produktowych Motorola budzi coraz większe zainteresowanie, a jej urządzenia — zachwyt konsumentów. Tym bardziej cieszymy się z dodatkowej widoczności, jaką zapewni naszej marce to partnerstwo.” – powiedział, wyrażając zadowolenie z nawiązanej współpracy Francois LaFlamme, Dyrektor ds. marketingu Motorola.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania nowej i atrakcyjnej współpracy z Motorolą — marką o bogatej historii, która podobnie jak Ducati ceni technologię, wydajność i design.” – dodał Paolo Ciabatti, Dyrektor ds. sportowych Ducati.
Rok 2020 będzie doniosłym okresem dla zarówno Motoroli, jak i Ducati. Francois LaFlamme powiedział: „Uważamy, że obie marki dobrały się doskonale i cieszymy się, że logo Motoroli zostanie tak wyeksponowane w tej dyscyplinie sportowej”. W ramach wieloletniego partnerstwa Lenovo będzie nadal kluczowym partnerem technologicznym zespołu Ducati Corse zarówno na torze, jak i poza nim.
https://itreseller.pl/itrnewmotorola-razr-trafi-na-polski-rynek-na-poczatku-lutego-oficjalna-polska-premiera-przyniosla-tez-informacje-o-cenie-skladanego-smartfonu-tanio-nie-jest/