Motorola Solutions i Google Cloud, czyli współpraca dla bezpieczeństwa

Firmy Motorola Solutions i Google Cloud ogłosiły dziś zawarcie strategicznej, wieloletniej umowy, która dotyczy innowacyjnych rozwiązań chmurowych w zakresie technologii bezpieczeństwa i ochrony firmy Motorola Solutions. 

Dzięki infrastrukturze Google Cloud firma Motorola Solutions nada priorytet rozwojowi inteligencji wspomagającej, w tym bardzo dokładnego i niezawodnego dostarczania treści wideo, mapowania i funkcji sztucznej inteligencji, aby pomóc stawić czoła rzeczywistym wyzwaniom związanym z bezpieczeństwem.

„Od społeczności po firmy – nasi klienci polegają na nas, jeśli chodzi o tworzenie bezpieczniejszej przyszłości – powiedział Mahesh Saptharishi, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. technologii w Motorola Solutions. – Ta współpraca wykorzysta moc czujników, danych i sztucznej inteligencji, aby bezpieczeństwo było bardziej dostępne i możliwe do podjęcia”.

Motorola Solutions spodziewa się wdrożyć nowo opracowane możliwości w swoich szybko rozwijających się rozwiązaniach bezpieczeństwa w chmurze, w tym w Avigilon Alta, pakiecie wideo całkowicie natywnym dla chmury, który zapewnia bezpieczeństwo korporacyjne organizacjom każdej wielkości.

„Bez względu na to, czy chodzi o lepszą ochronę szkół, wykrywanie nietypowej działalności w firmach, czy skuteczniejsze zabezpieczanie wydarzeń na dużą skalę, widoczność i świadomość w czasie rzeczywistym mają fundamentalne znaczenie zarówno dla bezpieczeństwa publicznego, jak i bezpieczeństwa przedsiębiorstwa – powiedział Saptharishi.

„Motorola Solutions od dawna wykazuje wiodącą pozycję we wprowadzaniu innowacyjnych technologii chroniących społeczności i przedsiębiorstwa – powiedział Will Grannis, wiceprezes i dyrektor ds. technologii Google Cloud. – Wspólnie wykorzystamy nasze najnowsze osiągnięcia w zakresie chmury, aby wesprzeć skupienie firmy Motorola Solutions na innowacjach w zakresie bezpieczeństwa i ochrony za pośrednictwem chmury”.

IT Reseller TV „Liderzy Branży” – „Predykcja i przewidywalność dostępności towarów dla klienta, to coś najważniejszego” – zgodnie twierdzą Michał Garwacki z GTV oraz Marek Głazowski z IFS