Motorola Solutions przejmuje Noggin, globalnego dostawcę oprogramowania do zarządzania wydarzeniami o znaczeniu krytycznym
Motorola Solutions (NYSE: MSI) przejęła firmę Noggin, globalnego dostawcę oprogramowania do planowania ciągłości działania, odporności operacyjnej i zarządzania sytuacjami krytycznymi (CEM) w chmurze. Siedziba firmy znajduje się w Sydney w Australii i posiada globalną bazę klientów. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.
Oprogramowanie firmy Noggin pomaga przedsiębiorstwom i operatorom infrastruktury krytycznej przewidywać, przygotowywać się i skutecznie reagować na incydenty. Zintegrowana platforma firmy oferuje elastyczną obsługę zadań, listy kontrolne, wbudowane mapy i pulpity nawigacyjne, które pomagają usprawnić zarządzanie zdarzeniami i wzmocnić odporność biznesową. Dzięki pojedynczemu, łatwemu w użyciu interfejsowi, oprogramowanie Noggin umożliwia zespołom bezpośrednią komunikację, przestrzeganie ujednoliconych procedur i przeglądanie tego samego obrazu operacyjnego podczas codziennych zdarzeń lub sytuacji awaryjnych.
Nasze inwestycje w technologie, które łączą potrzebujących z tymi, którzy mogą pomóc, są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek – mówi Greg Brown, prezes i CEO Motorola Solutions. Noggin zapewnia odporność operacyjną i zdolności zarządzania incydentami, co jest to kluczowe w obliczu rosnącej liczby i złożoności zagrożeń na całym świecie.
Noggin stanowi doskonałe uzupełnienie oferty rozwiązań firmy Motorola Solutions do koordynacji działań w sytuacjach awaryjnych, dodając planowanie ciągłości działania, odporność operacyjną i oprogramowanie CEM, które pomaga zwiększyć dostępność zabezpieczeń przedsiębiorstwa i usprawnić ich działanie. Przejęcie Noggin jeszcze bardziej wzmacnia zdolność Motorola Solutions do łączenia agencji zajmujących się bezpieczeństwem publicznym i przedsiębiorstw, umożliwiając współpracę, która ma kluczowe znaczenie dla bardziej proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa.
Wspólnie z Motorola Solutions będziemy w dalszym ciągu pomagać przedsiębiorstwom szybko reagować i zarządzać wszelkiego rodzaju niepożądanymi zdarzeniami i zakłóceniami. Jesteśmy podekscytowani tym nowym krokiem na naszej drodze, który pozwoli nam oferować nasze rozwiązania szerszej bazie klientów. – dodał James Boddam-Whetham, dyrektor generalny Noggin.