Motorola w ramach wieloletniego partnerstwa strategicznego rozszerza współpracę z Pantone, aby pozostać liderem w dziedzinie trendów i designu.
Motorola wprowadza innowacje w branży technologii i telekomunikacji mobilnej już od niemal stulecia. Producent postrzega swoje smartfony jako nośniki do autoekspresji, które reprezentują, jednoczą i zmieniają użytkowników oraz ich otoczenie. Z kolei kolory mają potężną moc — mogą budzić emocje, skłaniać do działania, a nawet odgrywać ważną rolę w decyzjach zakupowych.
Motorola pragnie pozostać liderem w dziedzinie trendów i designu, dlatego w ramach wieloletniego partnerstwa strategicznego rozpoczęła współpracę z Pantone — firmą, która opracowała faktyczny globalny standard języka kolorów i specjalizuje się w analizie oraz wytwarzaniu kolorów.
Wykorzystywanie koloru jako nośnika informacji z Pantone
Pantone już od ponad 55 lat jest światowym liderem w dziedzinie spójności i wierności kolorów dla marek i projektantów na całym świecie. Dominuje w świecie barw, wprowadzając innowacyjne produkty w branżach grafiki, mody oraz wzornictwa przemysłowego, dzięki którym projektanci mogą urzeczywistniać swoje wizje. Pantone oferuje także usługi konsultingowe, prognozy, informacje o globalnych trendach kolorystycznych oraz doradztwo dla firm w zakresie barw w tożsamości marki i w rozwoju produktów za pośrednictwem Pantone Colour Institute™. Świat wzornictwa z niecierpliwością wyczekuje dorocznych prognoz i informacji Pantone na temat obecnych i przyszłych trendów kolorystycznych, a ponad 10 milionów projektantów i producentów kieruje się wskazówkami Pantone, podejmując ważne decyzje dotyczące projektowania oraz kolorystyki i przewidując zachowania konsumentów.
Wybór odpowiednich elementów wzornictwa i funkcji, które jak najlepiej zaspokajają potrzeby konsumentów, ma znaczenie decydujące dla marki Motorola. Globalne, ekskluzywne partnerstwo z Pantone w tej kategorii produktów stanowi kolejny krok Motoroli jako producenta urządzeń umożliwiających autoekspresję. Podnosi ono także status relacji marki z barwami, zapewnia istotny wgląd w trendy wzornicze oraz pozwoli wykorzystać wpływ Pantone na wykończenia materiałów i powierzchni.
Bardzo się cieszymy ze strategicznego partnerstwa z tak słynną i wpływową marką jak Pantone” — mówi Ruben Castano, dyrektor wykonawczy ds. doświadczeń klientów Motorola. Połączenie naszej roli lidera w dziedzinie technologii zorientowanych na klientów i innowacyjność z doświadczeniem Pantone w zakresie trendów kolorystycznych, prognoz i badań rynkowych zapewni naszym użytkownikom nowe, cenne możliwości autoekspresji za pośrednictwem naszych urządzeń.
W ramach tego długoterminowego partnerstwa Motorola będzie miała dostęp do wiedzy Pantone w zakresie trendów oraz do ekspertów Pantone Colour Institute™, a także zestaw specjalnie dobranych barw odzwierciedlających mocne trendy wzornicze, w tym Kolor Roku Pantone.
Celem marki Motorola jest projektowanie, tworzenie i dostarczanie praktycznych innowacji ludziom na całym świecie. Może się też poszczycić opracowywaniem produktów innowacyjnych w obsłudze — powiedziała Elley Cheng, wiceprezes i dyrektor generalna Pantone. W Pantone podzielamy te wartości i cieszymy się z możliwości współpracy z Motorola nad podkreślaniem znaczenia i potencjału precyzji we wzornictwie, innowacyjności oraz wyrażania się w zakresie kolorystyki i technologii.
Połączenie mocy kolorów i technologii
Motorola edge 30 neo to smartfon oferowany w kolorach Ice Palace, Aqua Foam, Black Onyx oraz kolorze roku Pantone 2022 — Very Peri. Są one efektem współpracy Motorola z Pantone Color Institute™ nad zasadniczymi oraz opartymi na trendach odcieniami, które są zgodne z marką i strategią dla tego urządzenia:
- Ice Palace to odcień rozpalający wyobraźnię i przywodzący na myśl, nową, fantastyczną przyszłość lub podróż do innej galaktyki. Naśladuje on migoczący blask gwiazd i kojarzy się z luksusem oraz długowiecznością.
- Aqua Foam to odcień zakorzeniony w przyrodzie, który koi ducha. Nie jest ani męski, ani damski, a jego supernowoczesny i marzycielski odcień przywodzi na myśl świetlaną przyszłość.
- Black Onyx to kolor bezpieczeństwa, mocy i poczucia pewności, który czerpie głęboki czarny odcień ze świata minerałów. Jest praktyczny, a jednocześnie luksusowy i kojarzy się z doświadczeniem. Jego elegancja stanowi ucieleśnienie wyszukanego stylu.
- Very Peri to kolor poczucia pewności oraz oryginalności, która inspiruje marzycieli oraz daje nowe możliwości twórcom. Jest skomplikowany, ale przemawia do mas. Jest to też najodpowiedniejszy kolor do zacierania granic i budowania więzi między pokoleniami, płciami i kulturami w nowym, zdecentralizowanym świecie.
Projektanci firmy Motorola już ściśle współpracują z Pantone Colour Institute™ i będą wykorzystywać wiedzę o psychologii barw oraz strategię kolorystyczną w kolejnych produktach.
Intel ogłasza przełom w produkcji kwantowych procesorów komputerowych.