Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Motorola w ramach wieloletniego partnerstwa strategicznego rozszerza współpracę z Pantone, aby pozostać liderem w dziedzinie trendów i designu.

Motorola wprowadza innowacje w branży technologii i telekomunikacji mobilnej już od niemal stulecia. Producent postrzega swoje smartfony jako nośniki do autoekspresji, które reprezentują, jednoczą i zmieniają użytkowników oraz ich otoczenie. Z kolei kolory mają potężną moc — mogą budzić emocje, skłaniać do działania, a nawet odgrywać ważną rolę w decyzjach zakupowych.

Motorola pragnie pozostać liderem w dziedzinie trendów i designu, dlatego w ramach wieloletniego partnerstwa strategicznego rozpoczęła współpracę z Pantone — firmą, która opracowała faktyczny globalny standard języka kolorów i specjalizuje się w analizie oraz wytwarzaniu kolorów.

 

Wykorzystywanie koloru jako nośnika informacji z Pantone

Pantone już od ponad 55 lat jest światowym liderem w dziedzinie spójności i wierności kolorów dla marek i projektantów na całym świecie. Dominuje w świecie barw, wprowadzając innowacyjne produkty w branżach grafiki, mody oraz wzornictwa przemysłowego, dzięki którym projektanci mogą urzeczywistniać swoje wizje. Pantone oferuje także usługi konsultingowe, prognozy, informacje o globalnych trendach kolorystycznych oraz doradztwo dla firm w zakresie barw w tożsamości marki i w rozwoju produktów za pośrednictwem Pantone Colour Institute™. Świat wzornictwa z niecierpliwością wyczekuje dorocznych prognoz i informacji Pantone na temat obecnych i przyszłych trendów kolorystycznych, a ponad 10 milionów projektantów i producentów kieruje się wskazówkami Pantone, podejmując ważne decyzje dotyczące projektowania oraz kolorystyki i przewidując zachowania konsumentów.

 

 

Wybór odpowiednich elementów wzornictwa i funkcji, które jak najlepiej zaspokajają potrzeby konsumentów, ma znaczenie decydujące dla marki Motorola. Globalne, ekskluzywne partnerstwo z Pantone w tej kategorii produktów stanowi kolejny krok Motoroli jako producenta urządzeń umożliwiających autoekspresję. Podnosi ono także status relacji marki z barwami, zapewnia istotny wgląd w trendy wzornicze oraz pozwoli wykorzystać wpływ Pantone na wykończenia materiałów i powierzchni.

 

Bardzo się cieszymy ze strategicznego partnerstwa z tak słynną i wpływową marką jak Pantone” — mówi Ruben Castano, dyrektor wykonawczy ds. doświadczeń klientów Motorola. Połączenie naszej roli lidera w dziedzinie technologii zorientowanych na klientów i innowacyjność z doświadczeniem Pantone w zakresie trendów kolorystycznych, prognoz i badań rynkowych zapewni naszym użytkownikom nowe, cenne możliwości autoekspresji za pośrednictwem naszych urządzeń.

 

W ramach tego długoterminowego partnerstwa Motorola będzie miała dostęp do wiedzy Pantone w zakresie trendów oraz do ekspertów Pantone Colour Institute™, a także zestaw specjalnie dobranych barw odzwierciedlających mocne trendy wzornicze, w tym Kolor Roku Pantone.

 

Celem marki Motorola jest projektowanie, tworzenie i dostarczanie praktycznych innowacji ludziom na całym świecie. Może się też poszczycić opracowywaniem produktów innowacyjnych w obsłudze — powiedziała Elley Cheng, wiceprezes i dyrektor generalna Pantone. W Pantone podzielamy te wartości i cieszymy się z możliwości współpracy z Motorola nad podkreślaniem znaczenia i potencjału precyzji we wzornictwie, innowacyjności oraz wyrażania się w zakresie kolorystyki i technologii.

 

 

Połączenie mocy kolorów i technologii

Motorola edge 30 neo to smartfon oferowany w kolorach Ice Palace, Aqua Foam, Black Onyx oraz kolorze roku Pantone 2022 — Very Peri. Są one efektem współpracy Motorola z Pantone Color Institute™ nad zasadniczymi oraz opartymi na trendach odcieniami, które są zgodne z marką i strategią dla tego urządzenia:

  • Ice Palace to odcień rozpalający wyobraźnię i przywodzący na myśl, nową, fantastyczną przyszłość lub podróż do innej galaktyki. Naśladuje on migoczący blask gwiazd i kojarzy się z luksusem oraz długowiecznością.
  • Aqua Foam to odcień zakorzeniony w przyrodzie, który koi ducha. Nie jest ani męski, ani damski, a jego supernowoczesny i marzycielski odcień przywodzi na myśl świetlaną przyszłość.
  • Black Onyx to kolor bezpieczeństwa, mocy i poczucia pewności, który czerpie głęboki czarny odcień ze świata minerałów. Jest praktyczny, a jednocześnie luksusowy i kojarzy się z doświadczeniem. Jego elegancja stanowi ucieleśnienie wyszukanego stylu.
  • Very Peri to kolor poczucia pewności oraz oryginalności, która inspiruje marzycieli oraz daje nowe możliwości twórcom. Jest skomplikowany, ale przemawia do mas. Jest to też najodpowiedniejszy kolor do zacierania granic i budowania więzi między pokoleniami, płciami i kulturami w nowym, zdecentralizowanym świecie.

Projektanci firmy Motorola już ściśle współpracują z Pantone Colour Institute™ i będą wykorzystywać wiedzę o psychologii barw oraz strategię kolorystyczną w kolejnych produktach.

 

Intel ogłasza przełom w produkcji kwantowych procesorów komputerowych.