MSI nie porzuca gamingu, ale kładzie coraz większy nacisk na tworzenie multimediów.
We Wrocławiu zorganizowano wydarzenie dla prasy z udziałem specjalistów z branży filmowej. Firma kojarzona z gamingiem ma coraz ciekawszą ofertę dla twórców treści multimedialnych.
Gdyby zapytać losowo wybraną grupę ludzi o marki producentów sprzętu najsilniej kojarzące się z gamingiem, wielu wskaże tajwańskie MSI. Nic dziwnego, firma ma bogate portfolio komputerów dla graczy, tak desktopów, jak i laptopów. Od około 1,5 roku widzimy jednak coraz silniejszy nacisk firmy ze smoczym logo na maszyny zdecydowanie bardziej stonowane i o nieco innym charakterze. By podkreślić tę zmianę, MSI zorganizowało wydarzenie dla prasy, poświęcone montażowi wideo z udziałem profesjonalistów z branży filmowej.
MSI wskazuje na swoje doświadczenie zebrane na rynku gamingowym, takie jak np. budowa wydajnych systemów chłodzenia, jako znaczęce atuty nowych laptopów dla twórców treści, takich jak np. zjawiskowy MSI PS63 Modern.
MSI ma więc apetyt na rynek maszyn, które kiedyś pewnie określilibyśmy mianem „multimedialnych”. Firma stworzyła całą grupę modeli dla twórców treści, nie tylko tych zasobnych, jak wspomniany wyżej PS63 Modern. Niezwykle ciekawie prezentuje się także MSI Prestige 15, laptop lekki, ale wyposażony w naprawdę wydajne podzespoły, a przy tym jeden z pierwszych modeli z procesorami generacji 10.
https://itreseller.pl/itrnewmsi-prestige-15-kolejny-laptop-z-ukladem-comet-lake-u-tajwanski-producent-coraz-powazniej-wchodzi-w-sprzet-skierowany-nie-do-graczy/
To zainteresowanie nie ma zresztą tymczasowego charakteru, o czym będziecie mogli przeczytać wkrótce w moim wywiadzie z Aleksandrą Akonom, Country Managerką MSI w Polsce. Szerokie wejście MSI na rynek laptopów dla twórców z pewnością nie będzie łatwe, bo na tegorocznych targach IFA podobne deklaracje słyszeliśmy ze strony konkurencji: Asusa i Acera – firm także zainteresowanych tym segmentem rynku mobilnego.
https://itreseller.pl/itrnewthe-best-of-ifa-2019-nagrodzilismy/