Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

MTTC Poland nowym autoryzowanym serwisem Samsung. Obsłuży klientów prestiżowego punktu w Warszawie

MTTC Poland rozpoczyna obsługę centrum serwisowego Samsung Plaza Premium, zlokalizowanego przy Al. „Solidarności” 171 w Warszawie. Tym samym od początku września dołączy do grona Gwarancyjnych Autoryzowanych Serwisów Samsung. Spółka należąca do Digital Care będzie oferować wsparcie dla użytkowników urządzeń mobilnych w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Od 1 września klienci decydujący się na naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną urządzeń mobilnych w serwisie Samsung Plaza Premium zlokalizowanym przy Alei „Solidarności” 171 w Warszawie, skorzystają ze wsparcia firmy MTTC, należącej do Grupy Digital Care. Urządzenia, które będą naprawiane przez serwis to smartfony, smartwatche, słuchawki i tablety.

 

– MTTC Poland ma wieloletnie doświadczenie związane z oferowaniem napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń kluczowych marek. Tym bardziej cieszymy się, że możemy dołączyć do grona Serwisów Autoryzowanych marki Samsung. Jesteśmy przekonani, że sprostamy wymaganiom klientów firmy, którzy oczekują profesjonalnych, wysokiej jakości usług – mówi Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC Poland.

 

MTTC Poland to spółka należąca do Digital Care Group. Serwis jest częścią międzynarodowej sieci serwisowej MTTC i zajmuje się naprawą telefonów, gwarantując najwyższą jakość obsługi. Serwis MTTC Poland o powierzchni blisko 1 500 metrów kwadratowych, zlokalizowany jest w kompleksie biurowym Wiśniowy Biznes Park na warszawskim Mokotowie. W spółce zatrudnionych jest ponad 100 specjalistów, którzy miesięcznie realizują nawet 16 000 napraw.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usług dla urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. Digital Care oferuje swoje usługi na 4 kontynentach – w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów.