Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

MWC 2023: “5G to zmiana generacyjna” podkreślił Aleksander Jakubczak z Huawei.

Huawei, mimo wszystkich utrudnień, z którymi boryka się firma, na tegorocznym MWC błyszczało w tłumie – największa strefa, najwięcej produktów i olbrzymie zainteresowanie zwiedzających. O tym, co chiński gigant pokazał na Mobile World Congress 2023 w Barcelonie, opowiedział dla IT Reseller TV Aleksander Jakubczak, Senior Marketing Manager dla regionu Europa w Huawei. 

MWC 2023 było wydarzeniem, które stanowiło idealny powrót do tego, jak wyglądały imprezy przed pandemią. Skala wydarzenia wróciła do przedpandemicznej normy. Tak jak i w 2019 roku, także i teraz największą, najbardziej imponującą strefę miało Huawei – prezentujące tak swoje rozwiązania konsumenckie, jak i infrastrukturalne.

Siła tej firmy w segmencie B2C od dawna leży w szerokiej ofercie i konkurencyjnych cenach, ale także w powszechnie cenionej jakości rozwiązań. Huawei w rozwiązaniach infrastrukturalnych natomiast od lat znajduje się w awangardzie technologicznej. Dziś nie jest inaczej, co idealnie widać było na strefie Huawei. Od folii, dzięki której ze zwykłego telefonu robimy urządzenie 3D, przez malujące za użytkownika AI, aż do anten telekomunikacyjnych pozwalających oszczędzić niemało, bo aż 15% energii – Huawei miało co pokazać. O tym, co mogliśmy zobaczyć podczas MWC 2023 na strefie Huawei opowiada Aleksander Jakubczak, Senior Marketing Manager dla regionu Europa w Huawei.

 

“Dlaczego ciągle opowiadamy o 5G? (…) Ponieważ jest to zmiana generacyjna, a te nie dzieją się z dziś na jutro, tak jak wcześniej technologia LTE nie pojawiła się nagle w ciągu nocy, i rano wszyscy włączyliśmy terminale. To pewien proces. Najpierw związany z tworzeniem standardu, potem z projektowaniem sprzętu, a dopiero następnie z produkowaniem urządzeń” – podkreślił Aleksander Jakubczak, Huawei – (…) Mówimy więc o erze 5,5G, lub, jak wolą inni, 5G Advanced. Pokazujemy już te rzeczy. Dla polskiego rynku to jeszcze nie jest adekwatne, bo wciąż czekamy na bazowe częstotliwości”

 

 

MWC 2023 to zatem mnogość produktów Huawei, ale nie tylko. Zapraszamy do naszej relacji z tegorocznego wydarzenia w Barcelonie:

Relacja z MWC 2023 – wielki powrót i nowe technologie łączności