Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

MWC 2025 „Bardzo ważna dla nas obecnie jest premiumizacja” – przyznaje Ireneusz Cichocki, Head of Product & Technology/Telco CEE & Nordics Region w Xiaomi

Targi Mobile World Congress (MWC) w Barcelonie to jedno z najważniejszych wydarzeń technologicznych na świecie, gromadzące czołowe firmy branży technologii mobilnych i telekomunikacyjnych. To właśnie podczas tego wydarzenia, Xiaomi, jako jeden z liderów rynku smartfonów, zaprezentowało swoje najnowsze flagowe modele z serii Xiaomi 15.

W centrum uwagi znalazły się przede wszystkim innowacje w dziedzinie fotografii mobilnej, wspierane przez wieloletnią współpracę z renomowaną, niemiecką firmą Leica. Chiński producent smartfonów jasno komunikuje także to, że dziś, podobnie jak całość rynku smartfonowego, ze szczególną uwagą patrzy w stronę segmentu premium, w którym można zrealizować znacznie więcej interesujących innowacji technologicznych, dzięki mniejszym ograniczeniom cenowym.  O szczegółach opowiedział Ireneusz Cichocki, Head of Product & Technology/Telco Business Development Lead CEE & Nordics Region w Xiaomi:

„Flagowce 15 i 15. Ultra to przede wszystkim główny focus na fotografię. Fotografia w telefonach to jest jeden z kluczowych elementów decydujących o wyborze telefonu. Dla nas jest to bardzo istotne, ponieważ wykorzystujemy w tym obszarze naszą współpracę z firmą Leica” – wyjaśnia Ireneusz Cichocki, Head of Product & Technology/Telco CEE & Nordics Region w Xiaomi. – „Bardzo ważna dla nas obecnie jest premiumizacja, (…) co oczywiście związane jest ze strategią operatorów. Stąd też właśnie duży fokus na serię piętnastą czy serię 14, tę, którą prezentowaliśmy w zeszłym roku. Rośnie udział naszych telefonów w tych kółkach u operatorów i nie tylko operatorów. Przede wszystkim rewelacyjna jakość. Zastosowanie rozwiązań AI,(…) wspomniana już fotografia, czyli bardzo ważny element dla użytkowników, także dla użytkowników biznesowych”

 

 

To nastawienie na fotografię było widoczne także dzięki specjalnej edycji Xiaomi 15 Ultra Photography Kit Legend Edition:

Interesującą nowością, tym razem nie w postaci produktu rynkowego, ale koncepcyjnego, był modułowy zestaw telefonu z modułem fotograficznym, wyposażonym we własną matrycę micro4/3 i pasujący do niej obiektyw.

 

 

Xiaomi prezentowało nie tylko swoje smartfony, ale też, co szczególnie przyciągało uwagę zwiedzających hale w Barcelonie tłumów, swoje samochody elektryczne. Specjalna, sportowa wersja modelu SU7 Ultra, prezentowana na obrotowej platformie, była prawdopodobnie jednym z najczęściej fotografowanych urządzeń na targach.