Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

MWC 2025 „Współpraca z najlepszą łącznością jest wartością dla różnych segmentów gospodarki (…) Widzimy rosnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami” – podkreśla Nora Wahby, Customer Unit Head Northern and Central Europe w Ericsson

W przeszłości targi Mobile World Congress (MWC) były areną premier przełomowych technologii, które kształtują przyszłość łączności. W tym roku być może zabrakło spektakularnych premier, ale wielu czołowych producentów prezentowało najsilniejsze punkty swojego portfolio. Wśród liderów rynku, którzy pojawili się na targach w Barcelonie, nie mogło zabraknąć firmy Ericsson – szwedzkiego potentata na rynku telekomunikacyjnym.

Dla firmy Ericsson kluczową składową prezentowanych rozwiązań nie była nawet sama technologia, a jej wykorzystanie. Łączność krytyczna (niezbędna w sytuacjach zagrożenia, jak klęski naturalne, wypadki czy konflikty zbrojne) czy projekt sieci 5G działający w ustandaryzowany sposób wzdłuż europejskich linii kolejowych, to tylko część z prezentowanych rozwiązań.

„O wiele więcej niż dotychczas mówimy na temat tzw. rozwiązań misji krytycznej, widzimy jak na to rośnie zapotrzebowanie. Wiele dzieje się wokół, jest więc rosnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami tego typu. Prezentujemy niektóre z naszych nowych rozwiązań. Mamy bardzo dobre referencje w zakresie blue light ( red. służby jak policja, karetki, straż pożarna) i rozwiązań dla bezpieczeństwa narodowego z przykładami zastosowań ze Szwecji i innych miejsc w całej Europie” – wyjaśnia Nora Wahby, Customer Unit Head Northern and Central Europe w Ericsson.

 

Po całych latach dość zamkniętych stref prezentacyjnych, szwedzka firma zdecydowała się wyjść do zwiedzających targi, prezentując swoje rozwiązania szerszej publiczności. To, naszym zdaniem, bardzo dobry ruch.

„Ericsson na MWC był obecny z bardzo dobrą strefą prezentacyjną, ustrukturyzowaną w zupełnie inny sposób. W tym roku mamy więc zewnętrzną otwartą przestrzeń, gdzie są nasi partnerzy z różnych branż, prezentując jak współpraca z najlepszą łącznością jest wartością dla różnych segmentów gospodarki” – wskazała na zmianę w sposobie prezentacji na MWC przez firmę Ericsson Nora Wahby.

 

 

Ericsson jasno pokazuje, że przyszłość cyfryzacji to nie tylko technologia, ale także rozsądne, przemyślane sposoby wdrażania jej, najlepiej w międzynarodowych porozumieniach. Dalszy rozwój sieci ma przyspieszyć transformację przemysłową, zwiększyć efektywność operacyjną i stworzyć nowe możliwości biznesowe dla firm na całym świecie.  Jednocześnie Ericsson nie zapomina o odpowiedzialności za zrównoważony rozwój – efektywność energetyczna rozwiązań szwedzkiej firmy i dbałość o ekologię produkcji są godne pochwały.

Targi MWC 2025 pokazały, że Ericsson nie tylko nadąża za zmianami, ale także je kreuje. W erze pełnej cyfryzacji i rosnących oczekiwań użytkowników firma stawia na innowacje, elastyczność i partnerstwo – wartości, które będą kluczowe w kształtowaniu łączności przyszłości.