Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

European VR/AR Congress już 23-24 listopada w Warszawie – Największa konferencja poświęcona technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w biznesie i rozrywce.

Już 23-24 listopada w Warszawie odbędzie się największa konferencja poświęcona wykorzystaniu technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w medycynie, architekturze, marketingu i rozrywce. Nie zabraknie również prezentacji sprzętu i najnowszych produkcji VR/AR. Podczas European VR/AR Congress eksperci opowiedzą o zastosowaniu tych przełomowych technologii m.in. w szkoleniu chirurgów, leczeniu zeza oraz w operacjach serca. Wyjaśnią również, jak podbijać rynki produkcjami opartymi na VR i AR oraz jak za ich pomocą głębiej wprowadzać odbiorców w opowiadane historie. Nie zabraknie także rozmów o przyszłości tych technologii i dyskusji o tym, do której z nich – VR czy AR – będzie ona należeć.

 

Integralną częścią kongresu jest strefa wystawiennicza, czyli EXPO. Producenci sprzętu oraz aplikacji VR/AR prezentują w niej swoje najnowsze produkcje. Tym razem będzie tam można zobaczyć m.in., jak będzie wyglądać przyszłość szkoleń zawodowych. A to za sprawą firmy VR Factory. Na swoim stoisku zaprezentuje ona aplikację Bartender VR Simulator – pierwszy na świecie wirtualny symulator pracy barmana stworzony przy współpracy z sześciokrotnym mistrzem świata barmanów Tomaszem Małkiem.

 

W strefie EXPO obecna będzie również technologia rozszerzonej rzeczywistości. A to choćby za sprawą firmy Spectral Games, która udowodni, że dzięki AR nawet laik może stać się mechanikiem, np. wymienić zepsutą część w motocyklu. Na stoisku firmy Lenovo będzie można zobaczyć gogle tej firmy do rozszerzonej rzeczywistości oraz przetestować Star Wars: Jedi Challenges  – nowe doświadczenie AR na motywach Gwiezdnych Wojen. SONY pokaże zaś grę Gran Tourismo Sport w wersji na PlayStation 4, której premiera odbyła się w październiku.

 

Dziedzinami, w który VR i AR coraz częściej znajdują nowe zastosowania są architektura i budownictwo. Technologie te stają się elementem współpracy z klientem, projektowania oraz  pracy operacyjnej na różnych etapach cyklu życia projektu. Podczas European VR/AR Congress SKANSKA zaprezentuje pierwszą w Polsce wizualizację inwestycji Generation Park w technologii Hololens. Goście będą również mogli przetestować, jak można przeprowadzać szkolenia  informacyjne/egzaminy w wirtualnej rzeczywistości (HTC Vive) oraz przespacerować się po budowie i wnętrzach mieszkań  (HTC Vive + Enscape).

 

Na poświęconym tak innowacyjnym technologiom wydarzeniu, specjalne miejsce zająć muszą startupy, czyli młode firmy działające w branżach VR/AR. Ich przedstawiciele również zaprezentują swoje projekty w strefie Startup Expo. Podczas specjalnych warsztatów będą mogli również dowiedzieć się, jak profesjonalnie przeprowadzić pitching, czyli krótko i atrakcyjnie się zaprezentować. Zaraz potem, wypróbują tę wiedzę w praktyce, oraz postarają się o dofinansowanie, podczas business – datingu, czyli serii szybkich spotkań z potencjalnymi inwestorami. W ich trakcie wyłonionych zostanie kilka najciekawszych startupów, które drugiego dnia zawalczą na scenie o tytuł najlepszego z nich.

 

Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie: vrcongress.pl