Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Najnowsze badania pokazują jak wiele osób za nic nie przesiądzie się do auta elektrycznego.

Badanie, opublikowane przez Consumer Reports, opiera się o rynek amerykański. Ten jest jednak czołowym rynkiem na świecie, co oznacza poważny wpływ na resztę globu i decyzje producentów. 

Według opublikowanego w czwartek badania realizowanego przez Consumer Reports, ponad jedna czwarta Amerykanów twierdzi, że nie kupiłaby pojazdu elektrycznego. Co sprawia, że tak duża część populacji USA nie zechce przesiąść się do bardziej ekologicznego, elektrycznego auta?

Cena, zasięg i dostęp do stacji ładowania pozostały głównymi barierami przy zakupie pojazdu elektrycznego. Jednak Consumer Reports zidentyfikował nowy czynnik: brak edukacji na temat pojazdów elektrycznych. Według badania, brak edukacji na temat dostępnych zachęt podatkowych, wpływu na środowisko i sposobu działania pojazdu elektrycznego jest istotnym czynnikiem w przyjmowaniu pojazdów elektrycznych. Prawie połowa Amerykanów (46%) nie słyszała o żadnych zachętach dla właścicieli pojazdów elektrycznych.

Na pytanie o trzy główne obawy związane z zakupem lub leasingiem pojazdu elektrycznego, 61% respondentów wyraziło obawy związane z logistyką ładowania, 55% stwierdziło, że martwiłoby się, ile kilometrów może przejechać pojazd, zanim będzie musiał zostać naładowany, a 52% odpowiedziało, że koszty związane z zakupem, posiadaniem i utrzymaniem pojazdu elektrycznego.

Ankieta obejmująca 8027 osób dorosłych wykazała, że ​​14% zdecydowanie kupiłoby lub wydzierżawiłoby pojazd wyłącznie elektryczny, 57% rozważyłoby taki zakup, a 28% nie rozważyłoby zakupu pojazdu wyłącznie elektrycznego. Wiek, dochody i poziom wykształcenia korelowały z chęcią do prowadzenia samochodu.

Samsung Galaxy Watch 5 został zaprezentowany na pierwszych grafikach