Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nanovo jako pierwsza firma z Polski wyróżniona prestiżową nagrodą Digital Signage Awards, za projekt dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl.

Firma Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeni handlowo-usługowych, zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards. Jury ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło projekt Nanovo dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl.

 

Firma Nanovo zdobyła pierwsze miejsce w kategorii “Retail, banking and HoReCa” oraz znalazła się w gronie trzech finalistów nagrody Grand Prix jubileuszowej, dziesiątej, edycji Digital Signage Awards.

 

„Sama nominacja do tego najbardziej prestiżowego konkursu branżowego była dla nas zaszczytem. Konkurowaliśmy w najmocniej obsadzonej kategorii, między innymi przez takich gigantów branży jak YCD czy Scala. W innych kategoriach nominowanych było 3-5 projektów, w naszej aż 10. Tym większa opanowała nas radość, kiedy padła nazwa Nanovo. W ciągu dziesięcioletniej historii konkursu nigdy wcześniej nie wygrała polska spółka. Jesteśmy z tego sukcesu bardzo dumni, ponieważ wynosi on na poziom globalny jakość polskiej technologii. Jest ukoronowaniem naszej siedmioletniej historii, ale równocześnie to początek nowego etapu.” – podkreśla Piotr Badowski, CEO i współzałożyciel Nanovo.

 

„Nanovo jest partnerem technologicznym przy wdrażaniu innowacyjnej sieci sprzedaży stacjonarnej eobuwie.pl. Rozwiązania Nanovo wpisują się we wszystkie formaty, które stale zdobywają uznanie naszych Klientów oraz rynku.” – mówi Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eobuwie.pl.

 

Interaktywne ekrany zastępują tradycyjne półki z butami i akcesoriami w sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl, a klient samodzielnie  dokonuje wyboru i realizuje potrzeby zakupowe. Każdy z salonów marki jest wyposażony w kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych oraz ekranów zlokalizowanych w poszczególnych strefach sklepu. Wyświetlane treści w sposób automatyczny można dopasować zarówno do pogody, jak i popularnych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Dzięki temu eobuwie.pl dostarcza kompletną usługę, która nadaje przestrzeni charakteru.

 

W tym roku przyznano nagrody Digital Signage Awards już po raz dziesiąty. Ich celem jest znalezienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z zakresu digital signage z całego świata, w sposób obiektywny i niezależny.