Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, zaprojektował i wdrożył system cyfrowego kanału komunikacji w jednym z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej – Banku Pekao S.A.

Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, zaprojektował i wdrożył system cyfrowego kanału komunikacji w jednym z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej – Pekao S.A. Technologia digitalizująca działania reklamowo-informacyjne została wprowadzona w sześciu placówkach, w tym we flagowym oddziale zlokalizowanym w słynnym warszawskim Cedecie. Tym samym kolejna duża marka podjęła kroki zmierzające do ograniczenia papierowych formatów i umożliwiła swoim klientom cyfrowe doświadczanie, dotychczas analogowej, przestrzeni.

 

Konieczność limitowania analogowych dokumentów to codzienność wielu firm i instytucji, niezależnie od branży. Według Environmental Paper Network, globalna roczna konsumpcja papieru wynosi statystycznie 55 kg na osobę. Polska jest na liście 26 państw o największym zużyciu tego surowca z wynikiem 143 kg – dwukrotnie wyższym od średniej światowej. Większość produkowanych materiałów papierowych jest użyteczna tylko przez pewien czas, później trafia do kosza lub zalega w archiwach.

 

Klienci indywidualni instytucji finansowych zasypywani są drukami reklamowymi w formie papierowej. Informacje w punktach sprzedaży przekazywane są za pomocą ulotek, standów i woblerów. Ich produkcja jest kosztowna i czasochłonna, a żywotność krótka. Tymczasem proces obsługi klienta może być lepiej skoordynowany zarówno pod względem logistyki, jak i doboru formatów oraz treści. Bank Pekao S.A. w swojej sztandarowej placówce, zlokalizowanej przy ul. Kruczej 50 w Warszawie, zdecydował się na wdrożenie cyfrowych kanałów komunikacji.

 

„Bank Pekao przechodzi transformację technologiczną na wielu poziomach, nie mogło jej zabraknąć w placówkach, czyli w miejscu, w którym klient ma bezpośredni kontakt z marką. Zależy nam, aby klienci czuli się u nas komfortowo, mogli doświadczać najnowocześniejszych rozwiązań. Z drugiej strony system digital signage pozwala nam sprawniej zarządzać komunikacją marketingową, podawać klientom treści w atrakcyjnej formie, dzięki czemu jest ona skuteczniejsza.” – zwraca uwagę Jorge Sanchez, dyrektor w Biurze Marketingu Banku Pekao S.A.  

 

Partnerem Pekao S.A. w tym procesie jest Nanovo. Firma dopasowała system komunikacji do założeń nowoczesnej przestrzeni świadczenia usług finansowych. Od teraz przekazy skierowane do klientów banku wyświetlane są na ekranach w uzasadniony sposób wkomponowanych w trakty komunikacyjne placówki. Informacje emitowane na nośnikach mogą zmieniać się w zależności od kontekstu czy aktualnie obowiązującej oferty. Za programowanie ramówek odpowiada także Nanovo.

 

„Wdrożone rozwiązanie daje klientom banku możliwość doświadczania cyfrowej przestrzeni i konsumowania działań informacyjno-marketingowych w zupełnie nowy sposób. Placówka nabiera także nowego wymiaru w kontekście wizerunkowym, stając się silnym, ale zarazem estetycznym impulsem w przestrzeni outdoor. Czujemy się wyróżnieni mogąc pracować z Pekao S.A. przy tym projekcie i podejmować wspólne działania na rzecz digitalizowania analogowych dotychczas formatów. Tym cenniejsze to doświadczenie, że wpisuje się w niezmiernie ważny dla nas nurt paperless.” – podkreśla Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

 

https://itreseller.pl/itrnewnanovo-jako-pierwsza-firma-z-polski-wyrozniona-prestizowa-nagroda-digital-signage-awards-za-projekt-dla-sieci-sklepow-stacjonarnych-marki-eobuwie-pl/