Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nanovo wraz z eobuwie.pl otrzymało prestiżową nagrodę Effie Awards w kategorii marketing&business solutions za „sprzedaż online w sklepie offline”.

Podczas tegorocznego Effie Awards po raz pierwszy przyznawano nagrody w kategorii marketing&business solutions. Prestiżową nagrodę – brązowe EFFIE za „sprzedaż online w sklepie offline” otrzymało eobuwie.pl wraz Nanovo. Nagroda została przyznana za wsparcie technologicznie w zakresie integracji oraz komunikacji cyfrowej podczas podróży zakupowej klienta w salonach eobuwie.pl.

 

Najnowocześniejsze w tej części Europy interaktywne salony z butami i dodatkami to wspólne dzieło eobuwia.pl i polskiej technologicznej spółki Nanovo. Projekt ten wyróżniła kapituła prestiżowego konkursu Effie Awards, w kategorii Marketing & Business Solutions.

 

„Ta nagroda stanowi dla całego naszego zespołu potwierdzenie, że obraliśmy słuszną drogę, a do tego dopinguje nas do dalszego dynamicznego rozwoju i wchodzenia w nowe technologiczne obszary związane z doświadczeniem konsumenckim (ang. Customer Experience).” – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo.

 

„Jak dokonać efektywnego połączenia potencjału dwóch liderów rynku – sklepu internetowego z fizycznym salonem przy ciągle wirtualnej ofercie? Jak sprawić, by zamówienie w Internecie było dostępne dla klienta w ciągu 3 godzin, a produkt oglądany w danym momencie w sklepie stacjonarnym zamawiać on-line? To wspaniały przykład na połączenie doświadczenia online i offline; na to jak można budować markę i rozwijać biznes w tym samym czasie, przenosząc jeden z wielu sklepów internetowych i jeden z wielu sklepów offlinowych na kolejny poziom marketingu i modelu biznesowego. To też zachęta dla wszystkich do innowacyjnego myślenia marketingowego, które nie musi się ograniczać tylko do dużych firm.” – komentował, zwracając uwagę na nowatorskość koncepcji realizowanych dla eobuwia.pl salonów, Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w Philips oraz Przewodniczący Jury Effie Awards 2018.

 

Nanovo jest technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl Specjaliści z Nanovo odpowiadają za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli wysp zakupowych. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.

 

Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 193 projekty w 24 kategoriach. Oceniało je ponad stuosobowe jury, którego przewodniczącym był Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips. Podczas Gali przyznano 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych. Konkurs Effie Awards organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.