Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

NAVITEL, wiodący dostawca rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej osiągnął wynik 1,5 miliona sprzedanych urządzeń na rynkach państw Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma NAVITEL®, wiodący dostawca rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej osiągnął wynik 1,5 miliona sprzedanych urządzeń na rynkach państw Europy Środkowo-Wschodniej. Od czerwca 2019 do maja tego roku sprzedano kolejne pół miliona produktów producenta.

 

„Od początku istnienia firmy Navitel obserwujemy stały wzrost zainteresowania naszymi produktami. Rozpoczynaliśmy od nawigacji i wraz z rozwojem marki sukcesywnie rozszerzamy portfolio. W ubiegłym roku odświeżyliśmy ofertę o nowe modele urządzeń, m.in. kamery z funkcją Night Vision, które bardzo dobrze przyjęły się na rynku, oraz akcesoria samochodowe. Mottem Navitel jest ciągły rozwój i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. Staramy się cały czas podnosić jakość sprzętu, który tworzymy.” – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.

 

„Obecna sytuacja na świecie związana z panującą epidemią wpłynęła również na nasz brand. Rynek transportowy niestety dotkliwie ucierpiał, ludzie mniej podróżują, jest to zrozumiałe. Podjęliśmy decyzję o wydaniu aktualizacji dla wideorejestratorów, która wprowadza funkcję kamerki internetowej. Klient kupując produkt Navitel dostaje wielofunkcyjne urządzenie, z którego może korzystać w domu, a także w aucie.” – zaznacza Tobiasz Jankowski.

 

„Pracujemy nad nowościami, mamy wiele innowacyjnych pomysłów, koncepcji i wierzymy, że wkrótce uda się je wszystkie zrealizować. Już teraz możemy zdradzić, że pojawią się kolejne kategorie w portfolio firmy. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli cieszyć się z efektów naszych nowych projektów. Informacja o sprzedaży 1,5 miliona urządzeń jeszcze bardziej motywuje zespół do ciężkiej, ale jakże satysfakcjonującej pracy. Dzięki tak dużej popularności produktów, Navitel stał się liderem wśród producentów nawigacji i wideorejestratorów samochodowych.” – dodaje CEO NAVITEL Europe.

 

https://itreseller.pl/itrnewnavitel-swietuje-sprzedaz-pol-miliona-urzadzen-w-pierwszym-polroczu-2018-r-notujac-dynamiczny-wzrost-sprzedazy-az-o-32-rok-do-roku-w-europie-srodkowo-wschodniej/