Nelro Data wdrożyło nowy funkcjonalny system B2B dla partnerów (autorskie rozwiązanie) – startuje ND Connect.
Trudno wyobrazić sobie sprawne działanie dużej firmy dystrybucyjnej bez narzędzia pozwalającego na zarządzanie komunikacją handlową z klientami. ND Connect to autorskie rozwiązanie integrujące kluczowe możliwości w zakresie rejestracji umów, sprawdzania stanów magazynowych, statusów realizacji zamówień oraz limitów kredytowych. System zaprojektowała i wdrożyła znana na rynku rozwiązań E-business firma SoftLinkers.
– Na obecnym etapie rozwoju firmy komplementarny system B2B jest po prostu niezbędny. ND Connect to przede wszystkim ogromne ułatwienie dla naszych klientów, którzy za jego pośrednictwem dokonają rejestracji otrzymując dedykowane konto wraz z szeregiem uprawnień. Zarejestrowany partner ma wgląd w stany magazynowe, dostęp online do oferty firmy Nelro Data, gdzie może zapoznać się z opisami, parametrami technicznymi oraz aktualnymi cenami szerokiej gamy prawie 2000 produktów. Proces zamawiania towaru jest niezwykle łatwy i intuicyjny, opiera się na przyznanym kredycie kupieckim. Klient zarządza swoimi zamówieniami poprzez indywidualny koszyk zakupów – mówi Grzegorz Naja, wiceprezes Nelro Data i pomysłodawca systemu ND Connect.
Jak to w praktyce wygląda? System ND Connect umożliwia śledzenie statusu realizacji zamówień, włącznie z dostępem do listów przewozowych, obrazów faktur oraz numerów seryjnych towarów. Bardzo przydatny jest także panel narzędzi finansowych, z pomocą których użytkownik monitoruje przyznany limit kredytowy oraz rozliczenia płatności.
– Oddaliśmy w ręce klienta funkcjonalny system zbudowany na naszej platformie B2BCore, która umożliwia tworzenie wielopodmiotowych, wielojęzycznych oraz wielowalutowych narzędzi współpracy z partnerami biznesowymi. Ideą rozwiązania ND Connect jest umożliwienie handlowcom i Product Managerom po stronie dystrybutora oraz jego klientom pracę na tym samym systemie i w oparciu o te same dane. Wewnętrzna część systemu pozwala pracownikom Nelro Data na korzystanie z rozszerzonej funkcjonalności, takich jak narzędzia do przygotowywania zawartości, statystki oraz raporty. Co ważne, platforma B2BCore, na której zbudowany został ND Connect, jest platformą otwartą, która może być w wielu miejscach konfigurowana bez zmian w kodzie programu, ale także w razie potrzeby rozbudowywana o bardziej złożone funkcjonalności. Dzięki szynie integracyjnej może pobierać dane z zewnętrznych systemów ERP, takich jak Asseco WF-Mag – wylicza Artur Jakubiak, architekt oprogramowania w firmie SoftLinkers.
Kolejna wersja systemu ND Connect umożliwi pełną obsługę reklamacji, programów lojalnościowych dla klientów oraz narzędzi do wspomagania procesów wewnętrznych.