Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nelro Data wyłącznym dystrybutorem marki Skyworth w Polsce, w ofercie flagowy telewizor w technologii OLED z nagłośnieniem JBL.

Od marca w bogatej ofercie wiodącego dystrybutora IT i elektroniki konsumenckiej, firmie Nelro Data SA, zadebiutuje uznana marka telewizorów Skyworth. Początkowo spółka zaoferuje swoim klientom 14 modeli, w tym flagowy model zaprojektowany w technologii OLED z głośnikami znanej audiofilom firmy JBL. Od maja zaś portfolio powiększy się do aż 25 modeli, reprezentujących trzy linie produktowe.

 

– Rynek telewizorów w Polsce jest podzielony między dwóch wiodących graczy, którzy jednak za swoje wyroby karzą sobie słono płacić, niezależnie od segmentu cenowego. Chcemy powalczyć o klienta, który szuka nieco korzystniejszych ofert zakupu, ale nie rezygnuje przy tym z wysokiej jakości produktu. Niebawem telewizory Skyworth pojawią się na półkach wiodących sklepów z elektroniką oraz w ofertach ich online’owych odpowiedników – mówi Marcin Urbaniak, Product Manager marki Skyworth w firmie Nelro Data SA.

 

 

Firma Skyworth została założona w 1988 roku. Jej siedziba znajduje się w Shenzhen Hi-Tech Industrial Park, który uznawany jest za odpowiednik „Doliny Krzemowej”. Obecnie spółka zatrudnia 40.000 pracowników. Logo marki Skyworth sygnuje wysokiej jakości produkty elektroniki użytkowej, inteligentne telewizory, klimatyzatory, małe i duże AGD, urządzenia wyświetlające, systemy komunikacji sieciowej, półprzewodniki, oświetlenie LED i wiele innych. W 2016 roku firma znalazła się na 13 miejscu rankingu prezentującego największych producentów elektroniki w Chinach i w drugiej setce największych chińskich przedsiębiorstw. Skyworth to obecnie piąty co do wielkości dostawca telewizorów na świecie. Firma jest także liderem w dziedzinie innowacji, ponieważ należy do niej aż 3920 patentów. Skyworth posiada biura w 11 krajach, prowadzi też sprzedaż za pośrednictwem 38 punktów handlowych. Wyłącznym importerem rozwiązań Skyworth w Polsce jest firma Nelro Data SA.