Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Netflix Basic z reklamami wystartowało, od dzisiaj w wielu krajach, będzie można oglądać filmy z reklamami za niższą stawkę abonamentu

Nowy poziom abonamentu Netflixa „Basic with Ads” jest już dostępny w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i kilku innych głównych rynkach światowych, potwierdzono też, że ten nowy stopień subskrypcji wspierany reklamami nie będzie obsługiwał całej biblioteki treści Netflixa.

Ze względu na „ograniczenia licencyjne”, Netflix nie jest w stanie przesyłać kilku popularnych programów i filmów do abonentów nowego poziomu ad-supported. Netflix szybko oświadczył, że subskrybenci tańszych usług Netflixa mają dostęp do „ogromnej większości treści Netflixa” i że obecnie „pracują nad” rozwiązaniem, które wprowadzi brakujące tytuły do poziomu usługi „Basic with ads”.

W Wielkiej Brytanii Netflix Basic with ads jest teraz dostępny za 4,99 funta miesięcznie. Ten poziom jest o 2 funty miesięcznie tańszy niż podstawowy abonament bez reklam Basic Netflixa, który kosztuje 6,99 funtów i mniej niż połowa ceny domyślnego abonamentu Netflixa, który kosztuje 10,99 funtów.

Programy, które są obecnie wykluczone z poziomu Netflix Basic with Ads, obejmują takie programy jak arrested Development, House of Cards, Peaky Blinders, New Girl, The Magicians, The Last Kingdom, The Sinner, Good Girls, The Good Place i Friday Night Lights. Z nowych planów Netflixa o obniżonych kosztach wyłączone są również takie filmy jak Skyfall, 28 Days, The Imitation Game i The Bad Guys.

Obecnie nie wiadomo dokładnie, ile programów i filmów jest wyłączonych z abonamentu z reklamami. Z czasem Netflix ma nadzieję zaoferować te same treści na wszystkich swoich poziomach usług, ale to będzie wymagało od Netflixa zmiany niektórych umów licencyjnych.

Kiedy Netflix z reklamami pojawi się w Polsce? Nie ma na ten moment żadnych szczegółów, jednak możemy być niemal pewni, że w końcu to nastąpi. Polska jest dobrym rynkiem dla serwisów VOD, więc z pewnością Netflix będzie chciał zatrzymać tu jak najwięcej abonentów. Czy jednak wprowadzanie dodatkowych planów z reklamami może być remedium na problemy firmy?