Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Networking w pełnej krasie – czyli trzecia edycja Poland IT Meeting (wydarzenia w formule networkingu) już za nami.

W dniach 8 i 9 czerwca Warszawa stała się stolicą branży IT w Polsce. Do Hotelu Lord przybyło 85 firm reprezentowanych przez 120 uczestników, a wszystko to za sprawą wydarzenia Poland IT Meeting, które już po raz trzeci zgromadziło w jednym czasie i w jednym miejscu przedstawicieli szeroko rozumianego IT. Chociaż na Polskim gruncie formuła networkingu dopiero zyskuje na popularności to organizatorzy nie mogą narzekać na brak zainteresowania projektem.

 

Ile spotkań można odbyć w ciągu dwóch dni? A gdyby do kryteriów dodać jeszcze: ile spotkań z odpowiednimi osobami można odbyć w ciągu dwóch dni? Organizatorzy Poland IT Meeting śpieszą z odpowiedzią – nawet 30. Brzmi niewiarygodnie? Już po raz trzeci uczestnicy tego wydarzenia mogli się przekonać na własnej skórze, że jest to możliwe. – Czas konferencji jest podzielony na sloty, podczas których odbywają się wcześniej umówione – za pomocą zintegrowanej aplikacji – spotkania ‘1 na 1’. Uczestnicy sami decydują o przebiegu wydarzenia, tworząc indywidualny kalendarz. Dzięki temu jest to szansa na precyzyjne wykreowanie lub umocnienie relacji biznesowych – tłumaczy Rafał Wójcicki, Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting

 

Poland IT Meeting kolejny już raz zgromadziło wszystkich przedstawicieli łańcucha IT – od producentów, przez dystrybutorów, resellerów, system integratorów, aż po klientów końcowych, wśród których wyróżnić można takie brandy jak: BNP Paribas, Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Grupa Tauron, mBank, PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A., PKN Orlen S.A., Przewozy Regionalne i Santander Consumer Bank. W gronie uczestników znaleźli się przedsiębiorcy zarówno z Polski, jak całego Świata – w tym przedstawiciele z Anglii, Belgii, Bułgarii, Danii, Hiszpanii, Holandii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji oraz Słowenii – łącznie 13 krajów.

 

 

W czwartek już parę minut po 9.00 w Hotelu Lord pojawili się pierwsi uczestnicy wydarzenia, by o 10.00 rozpocząć zaplanowane spotkania. Całości towarzyszyła miła i swobodna atmosfera, co sprzyjało budowaniu relacji także w tych mniej oficjalnych okolicznościach, jak podczas lunchu, przy wspólnej kawie czy wreszcie na uroczystej, wieczorowej Gali. Na samym przyjęciu na uczestników czekała nie tylko strawa dla ciała – w postaci pysznego jedzenia – ale także coś dla ducha, o co zadbała Katarzyna Szubert prezentując grę na skrzypcach i harfie w niecodziennej, elektryzującej aranżacji. Kolejny dzień, 9 czerwca, niemniej od poprzedniego sprzyjał rozwojowi networkingu – uczestnicy odbywali umówione spotkania biznesowe, a także umacniali te już nawiązane relacje.

 

– Relacje interpersonalne – ich rodzaj i poziom zażyłości –  mogą stać się istotnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji biznesowych, niezależnie od branży. Przy postępującej unifikacji rynku produktów i usług to właśnie łączące nas związki oraz doświadczenia nierzadko pełnią rolę punktu wyjścia do rozważań dotyczących ewentualnej współpracy. Nasze wydarzenie powstało właśnie po to, by stymulować budowanie i rozwój relacji, a co najważniejsze zaufania między partnerami. Mam ogromną nadzieję, że networking jeszcze mocniej zakorzeni się w świadomości polskich przedsiębiorców, a Poland IT Meeting stanie się stałym punktem w kalendarzach specjalistów branży IT z całego świata – podsumowuje inicjator projektu, Rafał Wójcicki.