Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Newline najczęściej wybieraną marką monitorów interaktywnych w 2024 roku w Polsce

Podsumowanie wyników sprzedaży z roku 2024 w kategorii monitorów interaktywnych zgodnie z Raportem Futuresource nie pozostawia wątpliwości. Pozycja lidera w Polsce w tej kategorii produktowej należy do Newline Interactive.

Firma osiągnęła udział w rynku 18,05%. W Europie Newline jest w pierwszej trójce z udziałem w rynku na poziomie 10,6%.

 

Michał Starościk, Country Manager Poland & EE, Newline Interactive

 

„Za nami kolejny, udany rok. Monitory Newline są bardzo dobrze rozpoznawalne w sektorze edukacyjnym i biznesowym. Lyra Pro, Elara Pro i Vega Pro z Androidem 13 i certyfikatem EDLA mają opinie bezawaryjnych i łatwych w obsłudze. Z optymizmem wchodzimy w rok 2025 i rozszerzamy naszą ofertę. Do monitorów interaktywnych dołącza seria C, bez Androida, dla klientów, którzy są zdecydowani pracować przy wykorzystaniu podłączonego laptopa czy też będą korzystali z komputera OPS. Rozszerzamy także naszą ofertę o monitory bezdotykowe. Proponujemy wyświetlacze Newline STV+  z systemem Android 14 o przekątnych od 43″ do 98” oraz rozwiązania LED klasy premium – linię Direct View LED (DV One+). Z obszaru Digital Signage dużą nowością jest również aplikacja wspomagająca prezentowanie treści – Newline Signage Pro” – informuje Michał Starościk, Country Manager Poland & EE, Newline Interactive.

 

W roku 2024 w Polsce najlepiej sprzedawały się monitory interaktywne 75-calowe. Klienci zwracali uwagę na Certyfikat Google EDLA i stojącą za nim kompatybilność z ekosystemem Google. Ważna okazała się też możliwość bezprzewodowego udostępniania treści (Newline Cast+) oraz możliwość tworzenia profili użytkowników, z których każdy może mieć – niedostępne dla innych – własne środowisko do codziennej pracy. Polacy najczęściej wybierali Newline.