Newline najczęściej wybieraną marką monitorów interaktywnych w 2024 roku w Polsce

Podsumowanie wyników sprzedaży z roku 2024 w kategorii monitorów interaktywnych zgodnie z Raportem Futuresource nie pozostawia wątpliwości. Pozycja lidera w Polsce w tej kategorii produktowej należy do Newline Interactive.

Firma osiągnęła udział w rynku 18,05%. W Europie Newline jest w pierwszej trójce z udziałem w rynku na poziomie 10,6%.

 

Michał Starościk, Country Manager Poland & EE, Newline Interactive

 

„Za nami kolejny, udany rok. Monitory Newline są bardzo dobrze rozpoznawalne w sektorze edukacyjnym i biznesowym. Lyra Pro, Elara Pro i Vega Pro z Androidem 13 i certyfikatem EDLA mają opinie bezawaryjnych i łatwych w obsłudze. Z optymizmem wchodzimy w rok 2025 i rozszerzamy naszą ofertę. Do monitorów interaktywnych dołącza seria C, bez Androida, dla klientów, którzy są zdecydowani pracować przy wykorzystaniu podłączonego laptopa czy też będą korzystali z komputera OPS. Rozszerzamy także naszą ofertę o monitory bezdotykowe. Proponujemy wyświetlacze Newline STV+  z systemem Android 14 o przekątnych od 43″ do 98” oraz rozwiązania LED klasy premium – linię Direct View LED (DV One+). Z obszaru Digital Signage dużą nowością jest również aplikacja wspomagająca prezentowanie treści – Newline Signage Pro” – informuje Michał Starościk, Country Manager Poland & EE, Newline Interactive.

 

W roku 2024 w Polsce najlepiej sprzedawały się monitory interaktywne 75-calowe. Klienci zwracali uwagę na Certyfikat Google EDLA i stojącą za nim kompatybilność z ekosystemem Google. Ważna okazała się też możliwość bezprzewodowego udostępniania treści (Newline Cast+) oraz możliwość tworzenia profili użytkowników, z których każdy może mieć – niedostępne dla innych – własne środowisko do codziennej pracy. Polacy najczęściej wybierali Newline.