Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

NFON otwiera biuro w Warszawie, rozszerzając swoją obecność na rynku Europy Środkowo- Wschodniej.

Zwiększanie obecności cyfrowej NFON AG, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej z chmury, rozszerza swoją obecność otwierając biuro w Warszawie i tym samym rozszerza działalność w Europie Środkowo-Wschodniej. Decyzja o zwiększeniu skali działań w tym regionie oznacza kolejny krok naprzód w realizowaniu strategii wzrostu firmy. Na zdjęciu: Gernot Hofstetter – General Manager for NFON in Austria, Poland and CEE, Agata Adamczewska-Grudzień – Marketing Manager for NFON Polska and Niko Mijatovic – Senior Channel Manager for NFON CEE).

 

„Procesy transformacji, które zachodzą obecnie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, wskazują na ogromny potencjał wzrostu dla rozwiązań telefonii z chmury w nadchodzących latach. Praca zdalna nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy – zarówno małe, jak i duże – zwiększają swoją obecność w świecie cyfrowym, wykorzystując kanały internetowe do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktu. Jest więc oczywiste, że lokalne firmy będą potrzebowały jak największego wsparcia. Cieszymy się, że będziemy mogli pomagać firmom z Polski, Słowenii i Chorwacji jeszcze skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej” – mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.

 

Europa, rynek pełen możliwości
Dziś prawie 90% firm z Polski, Słowenii i Chorwacji nie korzysta z komunikacji w chmurze, ale rynek szybko nadrabia zaległości w tym zakresie. Przewiduje się, że do 2025 roku 16% firm w Polsce, 25% w Chorwacji i 30% w Słowenii przeniesie swoją komunikację do chmury, co jest zgodne z trendem obserwowanym w Europie Zachodniej. Znajduje on również odzwierciedlenie w liczbie zainstalowanych rozwiązań NFON AG w krajach europejskich, która w ciągu roku wzrosła o 12,8 proc. i we wrześniu 2021 roku wyniosła ponad 573 tys.

 

“Rosnące zapotrzebowanie na telefonię w chmurze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nie pozostaje bez odpowiedzi. Wraz z naszymi partnerami jesteśmy w stanie zaoferować przedsiębiorstwom niezawodne i łatwe w użyciu rozwiązania, które przyspieszają cyfrową transformację lokalnych firm, a tym samym przyspieszają tempo rozwoju europejskiego rynku i lokalnych gospodarek” – komentuje Gernot Hofstetter.

 

Biuro w Warszawie
Obecnie siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50.000 klientów biznesowych w 15 krajach Europy. W celu wsparcia i zwiększenia aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej, firma otwiera nowe biuro w Warszawie, które będzie pierwszym biurem w tym regionie. Ponadto NFON planuje zwiększyć liczbę pracowników, którzy pracują dla klientów z siedzibą w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej, co do końca 2022 roku zaowocuje 50 osobami wspierającymi klientów z tego regionu.

 

“W ramach ekspansji i otwarcia biura w Warszawie, NFON rozpoczyna działania rekrutacyjne, docelowo do naszego zespołu dołączy 13 nowych pracowników. Z naszym biurem w Warszawie i świetnymi specjalistami jesteśmy gotowi do realizacji naszych ambicji rozwojowych. Wejście na rynek CEE napawa nas dumą i oznacza, że możemy nadal dostarczać telefonię w chmurze firmom, niezależnie od ich wielkości czy branży, w której działają, na jeszcze większej liczbie rynków oraz wspierać je w rozwoju” – dodaje Gernot Hofstetter.

 

Ostatnie chwile na licytację naszej aukcji dla WOŚP – Zaproszenie do programu „IT Reseller TV – Liderzy Branży”