Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Noc IT z Lenovo „Rozwój biznesu dzięki hiperkonwergencji” – kolejne spotkanie branżowe organizowane przez Centrum Kompetencyjne AB S.A.

11 października w kawiarni Barbara (Wrocław, ul Świdnicka) będzie mieć miejsce kolejna Noc IT – spotkanie pasjonatów i profesjonalistów branży informatycznej. Organizator Centrum Kompetencyjne AB S.A. wraz z partnerem wydarzenia firmą Lenovo zaprezentują korzyści, które można uzyskać z połączenia środowisk Workplace i DataCenter.

 

Uczestnicy Nocy IT, podczas prezentacji i praktycznych warsztatów poznają portfolio produktów marki Lenovo (notebooki, desktopy, stacje robocze). Zaprezentowane zostanie również jak poprzez zastosowane innowacje oraz zdobyte przez lata doświadczenie mogą one zapewnić niezawodność i bezpieczeństwo. Będzie też mowa o nowym trendzie – hiperkonwergencji, który oznacza system łączący w jeden „organizm” serwer, przestrzeń dyskową oraz funkcje sieciowe. Dzięki temu zmniejszone są koszty, a infrastruktura jest uproszczona poprzez serię rozwiązań Lenovo Converged HX opartą na platformie Nutanix. Wykorzystanie spektrum rozwiązań oferowanych przez Lenovo wspiera i pozwala rozwijać się prowadzonemu biznesowi.

 

Tradycyjnie już Noc IT to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów. Dodatkowo swobodna atmosfera panująca podczas wydarzenia sprzyja nieskrępowanej dyskusji i wymianie poglądów. Z racji dużego zainteresowania wydarzeniem organizator uruchomił już możliwość zapisów. Udział jest bezpłatny i decyduje kolejność rejestracji.

 

Szczegóły o październikowej edycji Nocy IT oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: www.nocit.pl

 

***

 

Ideą Centrum Kompetencyjnego AB S.A. jest przekazanie wiedzy w teorii i praktyce w odniesieniu do najnowszych technologii IT, a także podniesienie kwalifikacji w zakresie kompetencyjnym. Realizacja tej misji jest możliwa dzięki dostępowi do nowoczesnych technologii wynikającemu z bliskiej współpracy z czołowymi producentami rozwiązań IT. Wyposażenie laboratoriów i infrastruktura sal szkoleniowych zapewnia komfortowe warunki edukacyjne i umożliwia organizację szkoleń w formie wykładów, warsztatów i ćwiczeń praktycznych.

 

W ramach Centrum Kompetencyjnego przeprowadzane są szkolenia techniczne z zakresu systemów operacyjnych, oprogramowania narzędziowego, administracji i konfiguracji serwerów, a także narzędzi pozwalających na przygotowanie projektów budowy struktury teleinformatycznej firmy. Dzięki umieszczeniu w ofercie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, rozmów handlowych, negocjacji etc., Klienci mogą podnieść także swoje umiejętności interpersonalne w biznesie.