Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nokia wprowadza oprogramowanie do zbierania danych oparte na sztucznej inteligencji

Nokia zaprezentowała platformę oprogramowania analitycznego w chmurze, która zapewnia wgląd w różne sieci przy użyciu narzędzi AI i uczenia maszynowego, aby zapewnić pracownikom jednolity pogląd na dane w oparciu o ich zadania.

Andrew Burrell, szef marketingu portfolio dla aplikacji biznesowych, powiedział, że oprogramowanie analityczne AVA Customer and Mobile Network Insights zbiera dane w sieciach 2G, 3G, 4G i 5G z wielu źródeł przy użyciu architektury wykorzystującej siatkę danych.

Dane są zbierane przez czujniki i odgałęzienia w starszych sieciach, podczas gdy funkcja analizy danych sieciowych zgodna ze standardem 3GPP jest wykorzystywana w sieciach 5G.

Oprogramowanie AVA Customer and Mobile Network Insights przechwytuje wiele źródeł danych i agreguje je razem, aby zapewnić jednolity widok dla operatorów.

„Ktoś w dziale inżynierii wymaga znacznie bardziej szczegółowego widoku niż ktoś w dziale obsługi klienta lub ktoś w organizacji marketingowej” – wyjaśnił Burrell.

Przedstawiciel obsługi klienta mógłby zobaczyć, jaką taryfę subskrybuje klient, jaki typ smartfona jest używany i czy dział inżynieryjny pracował już nad rozwiązaniem problemu z siecią.

Andrew Burrell powiedział, oprogramowanie analityczne jest dostarczane z szeroką gamą pulpitów do wykorzystania w różnych działach operatora i funkcji, ale możliwość indywidualnego dostosowania aplikacji, przewidziana jest tylko dla większych dostawców. Pozostali będą musieli korzystać z predefiniowanych paneli i ustawień.