Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nokia wprowadza sztuczną inteligencję na krawędź sieci, poprzez wdrożenie algorytmów AVA QoE, zapewniając najwyższą jakość usług 5G dla klientów.

Nokia ogłosiła wdrożenie algorytmów AVA QoE w usługach blisko użytkowników, aby umożliwić dostawcom usług telekomunikacyjnych zapewnienie klientom najwyższych standardów działania sieci. Dzięki nowej usłudze Nokia AVA, sztuczna inteligencja zastosowana jest blisko użytkownika, umożliwiając zautomatyzowane działania w celu natychmiastowego rozwiązywania problemów.

 

Wg raportu Nokii nt. stanu gotowości sieci 5G, aż 35 proc. operatorów twierdzi, że głównym celem ich strategii związanej z siecią nowej generacji jest poprawa jakości customer experience. Wdrożenie algorytmów Nokia AVA na tradycyjnych architekturach sieciowych pozwoliło osiągnąć 59-procentową redukcję buforowania Netflix i o 15-procent obniżyć odsetek sesji YouTube, które doświadczały opóźnień w odtwarzaniu. Dzięki rozwiązaniu AVA QoE firmy Nokia zastosowanym na granicy sieci z abonentem dostawcy usług internetowych mogą zapewnić swoim klientom jeszcze większą przepustowość przesyłania danych, co przekłada się na wyższą jakość strumieniowanych filmów i lepsze doznania dla graczy online.

 

Nokia AVA QoE na granicy sieci przenosi „kod do miejsca, w którym znajdują się dane”, wdrażając algorytmy uczenia maszynowego (ML), które umożliwiają zautomatyzowane działania w czasie rzeczywistym bliżej abonenta. Rozwiązanie to zmniejsza również obciążenie sieci danymi, przy jednoczesnym wykładniczym zmniejszeniu ilości danych z poziomu użytkownika wymaganych do zasilania modeli ML.

 

Zwiększona złożoność różnych technologii 5G szczególnie w sieciach typu Open RAN potencjalnie wprowadzi nowe wyzwania dla zespołów utrzymaniowych operatorów, których zadaniem jest zarządzanie usługami w trybie end-to end. Sztuczna inteligencja będzie odgrywać coraz ważniejszą rolę w zarządzaniu tą złożonością i zapewni jakość doświadczeń (Quality of Experience), której konsumenci i przedsiębiorstwa wymagają od mobilnych aplikacji szerokopasmowych i usług wrażliwych na opóźnienia. W podejściu firmy Nokia scentralizowana sztuczna inteligencja analizuje informacje o działaniu całej sieci co w połączeniu z predefiniowanymi modelami opartymi na rozproszonej sztucznej iteligencji pozwala na optymalizacje sieci radiowej w czasie rzeczywistym – mówi Stefan Pongratz, wiceprezes Dell’Oro Group, niezależnej firmy zajmującej się analizą i badaniami rynku.

 

Dziś wielu dostawców usług telekomunikacyjnych chętnie wprowadza nowe usługi o niskich opóźnieniach dla swoich klientów. Dzięki rozwiązaniu AVA QoE firmy Nokia doprowadzamy sztuczną inteligencję bliżej do użytkownika, dzięki czemu operatorzy mogą zapewnić spersonalizowane usługi 5G i zagwarantować najwyższą ich jakość – zaznacza Dennis Lorenzin, szef Network Cognitive Services, Global Services.

 

https://itreseller.pl/itrnewprzyszlosc-infrastruktury-pracy-w-srodowisku-chmury/