Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nowe narzędzia wyszukiwania Google mogą pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze w Czarny Piątek i nie tylko

Idealnie przed sezonem przedświątecznym, wyszukiwarka Google otrzyma trzy nowe funkcje ułatwiające robienie zakupów, dzięki którym będzie można wyszukać dobre oferty w internecie.

Nadchodzące narzędzia mają na celu ułatwienie życia kupującym online, zwłaszcza w tych trudnych ekonomicznie czasach. Google twierdzi, że spodziewa się 43-procentowego skoku wśród kupujących szukających zniżek lub specjalnych ofert w porównaniu z ubiegłym rokiem. Aby to ułatwić, nowy tag „Special Offer” pojawi się na miniaturkach produktów zarówno w wynikach mobilnych i desktopowych. Znaczniki te mają sprawić, że promocje będą dużo bardziej widoczne podczas przeglądania. Przewidywane wprowadzenie nowych oznaczeń — tagów, produktów to najbliższe tygodnie, jednak Google nie podało definitywnej daty końcowej, na wprowadzenie tego ułatwienia.

Kolejną ciekawą funkcją ma być wgląd w ceny z zakładki „Zakupy” ma również trafić na główną stronę wyszukiwania, zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej. Oznacza to, że możesz sprawdzić ceny z wielu sklepów i zobaczyć, jak zmieniała się cena produktu. Pomoże Ci to sprawdzić, kiedy był on najtańszy. Ta mała, ale pomocna zmiana oznacza, że nie będziesz musiał przeskakiwać tam i z powrotem między zakładkami. Wszystko jest od razu na jednym ekranie. Do końca listopada zostanie wprowadzony nowy, dostępny wyłącznie dla urządzeń mobilnych, widok side-by-side do porównywania ofert. Zamiast gromadzić w jednym miejscu produkty w pełnej cenie i na wyprzedaży, Google będzie grupować je w kategorii „Okazje”, co ułatwi ich szybkie przeglądanie.

Te dwie nowe funkcje w pierwszej kolejności, będą dostępne dla użytkowników z USA, ale w przyszłości mają zadebiutować też na starym kontynencie i pozostałym kontynentach.

 

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.