Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nowe narzędzie wyszukiwania AI dla małych firm w Europie i obu Amerykach od Alibaba

Chiński gigant e-commerce Alibaba we wtorek zaprezentował wyszukiwarkę opartą na sztucznej inteligencji dla małych firm w Europie i obu Amerykach. To próba wykorzystania technologii podobnej do ChatGPT w celu zwiększenia sprzedaży. 

Produkt nazywa się Accio, od zaklęcia używanego w serii fantasy Harry Potter do przywoływania przedmiotów. Według firmy, pierwotna wersja jest oparta na sieci i obsługuje język angielski, niemiecki, francuski, portugalski i hiszpański. Dzięki kilku wskazówkom tekstowym lub graficznym firmy mogą używać Accio do znajdowania produktów hurtowych – w tym analizy ich popularności wśród konsumentów i prognozowanego zysku, jak podaje CNBC na podstawie widzianych wersji demonstracyjnych. Pokazane przykłady obejmowały pomoc przedsiębiorcy sportowemu w zbudowaniu linii produktów do pickleballa. Na końcu wyszukiwania narzędzie wyświetla szereg opcji zakupu, które firma może omówić bezpośrednio z każdym dostawcą.

Według Kuo Zhanga, prezesa Alibaba.com i wiceprezesa Alibaba International, wstępne testy wykazały, że intencja zakupowa firm korzystających z nowego narzędzia wzrosła o 40% w porównaniu z tradycyjnymi wyszukiwarkami.

Technologia wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję z dużego modelu językowego Tongyi Qianwen firmy Alibaba, powiedział Zhang, odmawiając potwierdzenia, czy produkt integruje sztuczną inteligencję z innych firm. Accio wykorzystuje dane z 50 milionów firm na platformie Alibaba International i publicznie dostępne informacje branżowe, powiedział Zhang. Powiedział, że narzędzie obejmuje 1 miliard ofert produktów i dokumentów obejmujących branże na ponad 100 rynkach z Alibaba.com, platformy biznesowej firmy, która sprzedaje do firm spoza Chin. Firmy z siedzibą w Europie i Ameryce Północnej stanowią największą grupę kupujących, podała firma.

W październiku międzynarodowy oddział Alibaby ogłosił zaktualizowaną wersję narzędzia do tłumaczenia AI, aby pomóc sprzedawcom dotrzeć do klientów w innych krajach. Firma twierdzi, że możliwości tłumaczeniowe technologii przewyższają możliwości Google, DeepL i ChatGPT.