Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Nowe struktury rabatów pozwolą na zwiększenie profitu sprzedając rozwiązania marki Lenovo” – powiedział Paweł Dybowski, Channel Team Leader w Lenovo

Na tegorocznym Lenovo NPT (New Product Training) mogliśmy nie tylko zobaczyć nowości sprzętowe z bogatego portfolio chińskiego producenta, ale także była to dla nas okazja, by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce.

NPT to wydarzenie, które pozwala kanałowi partnerskiemu Lenovo spojrzeć z bliska na nowe rozwiązania globalnego lidera rynku komputerów. To także okazja do spotkania na żywo, budowanie relacji – rzecz w biznesie nie mniej ważną niż liczby. O współpracy z kanałem partnerskim rozmawialiśmy z Pawłem Dybowskim, Channel Team Leaderem w Lenovo.

 

„Nowe struktury rabatów pozwolą na zwiększenie profitu sprzedając rozwiązania marki Lenovo” – powiedział, zwracając się do partnerów firmy Lenovo, Paweł Dybowski. – „Szereg nowych narzędzi usprawni pracę Waszym zespołom handlowym”

 

 

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.

 

Zapraszamy do zobaczenia komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo:

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym

 

Zapraszamy także do komentarza Tomasza Klewinowskiego, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, który podkreślał, że „Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą”

„Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

 

Więcej informacji z tego niezwykłego wydarzenia poniżej:

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym