„Nowe struktury rabatów pozwolą na zwiększenie profitu sprzedając rozwiązania marki Lenovo” – powiedział Paweł Dybowski, Channel Team Leader w Lenovo
Na tegorocznym Lenovo NPT (New Product Training) mogliśmy nie tylko zobaczyć nowości sprzętowe z bogatego portfolio chińskiego producenta, ale także była to dla nas okazja, by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce.
NPT to wydarzenie, które pozwala kanałowi partnerskiemu Lenovo spojrzeć z bliska na nowe rozwiązania globalnego lidera rynku komputerów. To także okazja do spotkania na żywo, budowanie relacji – rzecz w biznesie nie mniej ważną niż liczby. O współpracy z kanałem partnerskim rozmawialiśmy z Pawłem Dybowskim, Channel Team Leaderem w Lenovo.
„Nowe struktury rabatów pozwolą na zwiększenie profitu sprzedając rozwiązania marki Lenovo” – powiedział, zwracając się do partnerów firmy Lenovo, Paweł Dybowski. – „Szereg nowych narzędzi usprawni pracę Waszym zespołom handlowym”
Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.
Zapraszamy do zobaczenia komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo:
Zapraszamy także do komentarza Tomasza Klewinowskiego, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, który podkreślał, że „Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą”
Więcej informacji z tego niezwykłego wydarzenia poniżej: