Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nowoczesna platforma współpracy Avaya Spaces® została rozbudowana o nowe funkcje usprawniające pracę hybrydową

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała o rozszerzeniu funkcjonalności Avaya Spaces — nowoczesnej platformy współpracy, która udostępnia możliwości Unified Communications za pośrednictwem urządzeń preferowanych przez użytkowników.

 

Funkcje spotkań w ramach platformy Avaya Spaces zostały wzbogacone o sztuczną inteligencję oraz prostsze, zintegrowane rozmowy głosowe oraz wideo oparte na usłudze Avaya OneCloud™ CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) i stanowią uzupełnienie dotychczasowych rozwiązań Avaya Spaces działających w ramach własnej infrastruktury klienta.

 

Starsze systemy komunikacyjne oraz oprogramowanie monolityczne nie były tworzone z myślą o dzisiejszych, rozproszonych środowiskach pracy. Aż 76% przedsiębiorstw1 wciąż wykorzystuje tradycyjne, abonenckie centrale telefoniczne (PBX), które często działają obok bardziej nowoczesnych rozwiązań umożliwiających pełną współpracę. Platforma Avaya Spaces wykorzystuje możliwości OneCloud CPaaS i łączy w sobie zaawansowane możliwości współpracy z dotychczasowymi funkcjami telefonii korporacyjnej, tworząc w ten sposób ujednolicone, zintegrowane i kompleksowe rozwiązanie. Użytkownicy mogą skorzystać z nieograniczonych możliwości integracji ze swoimi ulubionymi aplikacjami i narzędziami biznesowymi, co polepsza doświadczenia pracowników i pomaga im podnieść poziom Customer Experience.

 

„Avaya Spaces to nowoczesna platforma współpracy, która wspiera modularne przedsiębiorstwa pomagając im nadążyć za oczekiwaniami klientów i pracowników” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. „Przedsiębiorstwa mogą się szybciej skalować i dostosowywać do nowych potrzeb poprzez przejście z oprogramowania monolitycznego na bardziej nowoczesne aplikacje oparte na usługach, a platforma Avaya Spaces umożliwia ten wielki skok naprzód. Użytkownicy Avaya Spaces czerpią również korzyści z zaawansowanych, chmurowych funkcji AI, dzięki czemu mogą korzystać z wyjątkowej i intuicyjnej obsługi”.

 

Aby umożliwić spersonalizowane doskonalenie umiejętności na wielką skalę, firma Toolwire, będąca liderem w dziedzinie projektowania platform szkoleniowych opartych na sztucznej inteligencji, wykorzystuje możliwości Avaya Spaces.

 

„Zeszły rok uświadomił nam zapotrzebowanie na lepsze rozwiązania do nauki zdalnej i w związku z tym Toolwire tworzy nowe, bardziej zaawansowane narzędzia dla naszych klientów — oparte na rozwiązaniach Avaya” — powiedział John Valencia, prezes i dyrektor generalny firmy Toolwire. „Dzięki wykorzystanej architekturze CPaaS, Avaya Spaces to wspaniała platforma współpracy, która jest naszym fundamentem. Za jej pomocą jesteśmy w stanie udostępniać uniwersytetom i przedsiębiorstwom każdej wielkości funkcje współpracy, których potrzebują do osiągnięcia zakładanego poziomu cyfrowej transformacji”.

 

 

Nowe funkcjonalności Avaya Spaces

  • Rozszerzone funkcje połączeń: łatwo nawiązuj kontakt z każdą osobą wewnątrz lub na zewnątrz organizacji za pomocą wysokiej jakości połączeń głosowych lub wideo. Przeszukuj i łącz ze sobą kontakty z różnych urządzeń oraz łatwo przeprowadzaj konferencje poprzez transferowanie i łączenie wielu równoczesnych połączeń i zarządzanie nimi.
  • Tworzenie płynnych przepływów pracy: wykorzystaj interfejsy API, aby uzyskać szeroką gamę gotowych i dedykowanych integracji, m.in. do celów związanych z CRM, obsługą klienta, RPA (zrobotyzowaną automatyzacją procesów) i produktywnością.
  • Funkcje AI pomagające w organizowaniu ciekawszych spotkań i redukowaniu zmęczenia: nakładaj obraz mówcy na prezentowany materiał, aby lepiej skupić i utrzymać uwagę uczestników.
  • Ciesz się wysokiej jakości dźwiękiem podczas połączeń i spotkań wideo — nawet w hałaśliwych warunkach takich jak gwar domowego biura. Szczekanie psa? Wyeliminowane. Jedziesz kabrioletem z opuszczonym dachem? Bierzesz udział w połączeniu konferencyjnym na brzegu oceanu podczas urlopu? Żaden problem.
  • Zwiększ liczbę uczestników: przeprowadzaj interaktywne spotkania z udziałem tysięcy uczestników i wykorzystaj „widok koncertowy” obejmujący 61 osób.

 

Platforma Avaya Spaces została wprowadzona na rynek w 2020 r. i uzyskała niedawno tytuł Strong Performer (silnego gracza) w raporcie Frost & Sullivan pt. „Frost Radar for Cloud Meetings and Team Collaboration Services 2020” dotyczącym chmurowych rozwiązań do spotkań i współpracy zespołowej.

 

„W ciągu ostatniego roku nastąpił szybki wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników, jak i nowych funkcji platformy Avaya Spaces, zapewniającej nowoczesne i interesujące doświadczenia użytkowników, wysoką jakość wideo, szerokie zabezpieczenia oraz duży ekosystem partnerów, którzy rozszerzają jej funkcje chmurowe i AI” — powiedział Alaa Sayed, dyrektor działu technologii informacyjno-komunikacyjnych w firmie Frost & Sullivan. „Spaces to coś więcej niż wideokonferencje — to cały szereg zawsze dostępnych funkcji, obejmujących m.in. rejestrowanie wiadomości w pamięci trwałej (persistent messaging), współużytkowanie plików i treści, wirtualne pokoje spotkań czy zarządzanie zadaniami”.

 

https://itreseller.pl/itrnewkoszt-wykluczenia-huawei-wynioslby-dziesiatki-miliardow-mowi-w-programie-liderzy-branzy-it-reseller-tv-ryszard-horodynski-dyrektor-ds-strategii-i-komunikacji-w-huawei/