Nowy szef kanału partnerskiego Avaya w Polsce – Małgorzata Tyszka została dyrektorem ds. współpracy z partnerami handlowymi.

Firma Avaya, globalny dostawca oprogramowania i usług do realizacji zintegrowanej i cyfrowej komunikacji, poinformowała dzisiaj o mianowaniu Małgorzaty Tyszki na stanowisko dyrektora ds. współpracy z partnerami handlowymi na Polskę. Małgorzata Tyszka będzie odpowiadać za całokształt współpracy firmy Avaya z partnerami handlowymi w Polsce, w tym za dostosowanie do lokalnych warunków, wdrażanie i realizację programów partnerskich, szkolenia i certyfikacje partnerów oraz wprowadzanie do sprzedaży przez kanał partnerski nowych produktów.

 

Małgorzata ma dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z partnerami handlowymi i realizacji programów partnerskich firmy Avaya, w której pracuje od 2007 r. W tym czasie zajmowała się różnymi aspektami współpracy z kanałem partnerskim w Polsce i w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiadała m.in. za wdrażanie regionalnej strategii programów partnerskich oraz realizację działań związanych z edukacją oraz szkoleniami sprzedażowymi i technicznymi dla partnerów m.in. w Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i w Bułgarii. Zajmowała się też budową i rozwojem kanału sprzedaży wprowadzanych na te rynki rozwiązań wideokonferencyjnych.

 

„Od kilku lat Avaya konsekwentnie zmienia profil swojego biznesu. Choć jeszcze kilka lat temu znaczną jego część stanowiły produkty infrastrukturalne, obecnie trzy czwarte naszych przychodów pochodzi ze sprzedaży oprogramowania i usług związanych z komunikacją dla przedsiębiorstw, takich jak unified communications, contact center, systemy do pracy zespołowej, rozwiązania chmurowe, wideokonferencyjne itp. Oczekujemy, że w perspektywie kilku lat będziemy zajmować się wyłącznie oprogramowaniem i usługami. Taka transformacja wymaga równoległych zmian w kanale partnerskim. Nasi partnerzy muszą poznawać nowe produkty, nauczyć się je sprzedawać, wdrażać, obsługiwać i świadczyć pomoc techniczną dla klientów. To ogromne wyzwania. Małgorzata Tyszka wniosła w obszar relacji partnerskich nie tylko ogromne doświadczenie, ale także niesamowitą energię i pasję. Jej pierwsze pomysły zostały doskonale przyjęte przez naszych głównych partnerów biznesowych. Jestem przekonany, że Małgorzata jest najlepszą osobą do wsparcia partnerów w ich wysiłkach na rzecz rozwoju naszego wspólnego biznesu”. – powiedział  Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający firmy Avaya Poland.

 

Małgorzata Tyszka, dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi, Avaya Poland:

„Biznes firmy Avaya jest w znacznej większości realizowany przez partnerów. Dlatego zależy nam na dalszym zarówno jakościowym jak i ilościowym rozwoju kanału partnerskiego oraz na wspieraniu partnerów na jak najwyższym poziomie. Jednym z ważniejszych celów jest dla nas elastyczna i dostosowana do potrzeb partnerów edukacja, która podniesie poziom ich wiedzy i umiejętności. W ofercie mamy szeroką gamę sprzedażowych i technicznych szkoleń online. Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby polskiego rynku, jesteśmy w trakcie wdrażania programu umożliwiającego naszym partnerom włączenie do oferty czołowych i innowacyjnych produktów firmy Avaya: Oceana, Equinox i Breeze. W skład programu wchodzi m.in szereg warsztatów i szkoleń, w tym również lokalnych, a także dostępy do demo naszych nowych rozwiązań.” – powiedziała Małgorzata Tyszka, dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi, Avaya Poland.

„Nasi partnerzy pomagają klientom wdrażać rozwiązania nowej generacji, co przekłada się na wzrost innowacyjności polskich przedsiębiorstw i polskiej gospodarki. Jestem dumna mogąc być częścią tego procesu.” – dodała nowa dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi.