Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

NTT Ltd. publikuje miesięczny raport na temat zagrożeń bezpieczeństwa pokazuje wzrost liczby ataków cybernetycznych w czasach COVID-19. NTT Ltd. będzie również oferować usługi Incident Response, aby pomóc szpitalom.  

Wiodący światowy dostawca usług technologicznych NTT Ltd. publikuje swój miesięczny raport o zagrożeniach zwiąnych z bezpieczeństwem, który pokazuje znaczny wzrost liczby ataków cybernetycznych w sytuacji powszechnej walki z  COVID-19. Hakerzy starają się wykorzystać panikę wywołaną koronawirusem, a także luki wynikające z dynamicznego wzrostu zapotrzebowania na pracę zdalną.

 

Ostatnie ataki zawierały malware wykradający informacje, złośliwe oprogramowanie zostało wbudowane w fałszywą aplikację informacyjną Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), jednocześnie  wiadomości e-mail typu phishing oferowały najbardziej poszukiwane obecnie rzeczy do ochrony przed COVID-19, w tym maski na twarz, środki do higieny rąk i testy koronawirusowe. Ataki na dużą skalę zostały przeprowadzone przeciwko szpitalom, Światowej Organizacji Zdrowia i centrum testów COVID-19.

 

“Niestety, złośliwi aktorzy uruchamiają ataki cybernetyczne, które próbują wykorzystać panikę, słabe punkty bezpieczeństwa i fakt, że nasze szpitale są już pod ogromną presją. Szpitale na całym świecie potrzebują pomocy, aby móc szybko reagować na zagrożenia, ponieważ wykonują niezwykle ważną, heroiczną pracę walcząc z koronawirusem.” – podkreśla Matt Gyde, President, CEO, Security Division  w NTT Ltd.

 

Szczególnie szpitale doświadczają ostatnio wzmożonej fali ataków ze strony cyberprzestępców, dokładnie w czasie, gdy cały personel koncentruje się na ratowaniu życia i zapewnieniu opieki chorym pacjentom w przepełnionych szpitalach. Głównymi zagrożeniami jest ransomware, oprogramowanie do szyfrowania aplikacji i plików do czasu zapłacenia okupu, a także próby kradzieży informacji finansowych i dokumentacji medycznej pacjentów.

 

W odpowiedzi na wzrost liczby ataków cyberprzestępców próbujących wykorzystać panikę wywołaną pandemią, NTT Ltd. zapewni szpitalom walczącym z COVID-19 bezpłatną pomoc w zakresie podjęcia odpowiednich działań w razie wystąpienia incydentu -> cybersecurity Incident Response support. Począwszy od dnia 7 kwietnia, Światowego Dnia Zdrowia, przez 60 dni szpitale w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Europie, Ameryce Północnej, Australii i Singapurze będą mogły bezpłatnie korzystać z usług cybersecurity Incident Response. Po dokonaniu oceny usługa NTT będzie obejmować zdalne wdrożenie narzędzi reagowania na incydenty, a następnie skoncentruje się na powstrzymaniu i naprawieniu ataku.

 

https://itreseller.pl/itrnewcyberprzestepczosc-w-czasach-zarazy/