Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

NTT System zanotowała rok dużych wzrostów! Przychody ze sprzedaży wyniosły 536,8 mln zł, co stanowi aż 40% wzrost rok do roku, notując zysk przed opodatkowaniem w wysokości 5,5 mln zł. 

NTT System, jeden z kluczowych producentów sprzętu komputerowego i dystrybutor IT podał wyniki finansowe za zeszły rok. Przychody ze sprzedaży Spółki wyniosły 536,8 mln zł, co w porównaniu do osiągniętych w 2018 r. 384,6 mln zł stanowi wzrost o 40 proc. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł 5,5 mln zł, zaś po opodatkowaniu – 4,5 mln zł. Choć pod względem księgowym zysk jest podobny do uzyskanego rok wcześniej, to w praktyce wzrost zysku związanego z działalnością operacyjną jest bardzo duży.

 

– Wypracowany w minionym roku zysk netto nominalnie nie odbiega istotnie od tego z 2018 r., lecz po wyeliminowaniu zdarzeń jednorazowych, które miały miejsce w 2018 r., jego wzrost jest równie imponujący, jak wzrost sprzedaży – pisze w liście do akcjonariuszy Tadeusz Kurek, prezes NTT System.

 

(Przypomnijmy, że w drugim kwartale 2018 r. Spółka uzyskała zysk ze zbycia aktywów, na który składały się: zysk ze sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych w wysokości 1,71 mln. zł oraz 647 tys. zł zysku ze sprzedaży majątku trwałego.)

 

Największy udział w uzyskaniu bardzo dobrych wyników liczonych zarówno przychodami jak i wypracowanym zyskiem, miały wzrosty w dystrybucji podzespołów, akcesoriów, urządzeń peryferyjnych i elektroniki użytkowej. W minionym roku przychody z tego tytułu wyniosły ponad 342 mln zł, czyli o 130 mln zł więcej, niż rok wcześniej. Z kolei pod względem procentowym najbardziej wzrosły przychody ze sprzedaży produktów marek własnych i przetworzonych. Uzyskane z tego tytułu 75,5 mln zł to o niemal 62 proc. więcej, niż rok wcześniej (46,8 mln zł).

 

Tadeusz Kurek podkreśla, że uzyskane wyniki potwierdzają trafność zmian, jakie dokonują się w Grupie Kapitałowej NTT System S.A. od kilku lat w skutek realizacji strategii koncentrowania się na sprzedaży produktów wysokomarżowych, w tym własnych, oraz zwiększania aktywności w całkiem nowych obszarach biznesowych. Te działania będą kontynuowane również w tym roku.

 

– W branży IT ciągle odczuwamy brak dostatecznego finansowania przez instytucje finansowe, do tego dochodzi niezwykle trudna sytuacja zewnętrzna związana z epidemią. Problemy te równoważą pozytywne zmiany jakie dokonały się w ostatnich latach oraz wysoki poziom kapitałów własnych, który przekłada się na bardzo silne fundamenty Grupy Kapitałowej NTT System – mówi Tadeusz Kurek. – Dlatego stawiamy sobie na 2020 r. bardzo ambitne cele, do których należy dalszy rozwój naszej oferty produktów w ramach marek własnych, w tym sztandarowej marki gamingowej HIRO, czy rozwiązań w zakresie inteligentnego domu i biura, oferowanych pod marką Blue Bolt.

 

https://itreseller.pl/itrnewhuami-chinski-gigant-z-sektora-wearables-oferujacy-produkty-pod-marka-amazfit-rozpoczyna-ekspansje-na-polskim-rynku-ntt-system-oficjalnym-dystrybutorem-huami-w-polsce/