Nuvias zostaje partnerem Platinum Oracle PartnerNetwork, potwierdzający wysoki poziom pomocy i korzyści dla partnerów OPN.

Nuvias, szybko rozwijająca się firma dystrybucyjna działająca w całym regionie EMEA, uzyskała status partnera Platinum w Oracle PartnerNetwork (OPN). Przyznając firmie członkostwo na poziomie Platinum, Oracle docenił Nuvias za wiedzę i doświadczenie w zakresie rozwiązań Oracle Communications Session Border Controller (SBC) i Operations Monitoring. To osiągnięcie umacnia portfolio produktów EMEA w zakresie niedawno wprowadzonej praktyki Unified Communications (UC) firmy Nuvias, która powstała w wyniku przejęcia specjalistycznych sieci UC SIPHON Networks pod koniec 2016 r.

 

Oracle Communications SBC będzie stanowić główną część pakietów kompleksowych rozwiązań UC firmy Nuvias skierowanych na rynki dostawców usług i resellerów. Obejmują one pakiet Nuvias Hosted Unified Communications Package, zintegrowany z technologią chmury Broadsoft UC, a także pakiety Nuvias SIP Trunking, Cloud Connector i Assured Trunk. Nuvias wdroży te nowe, opracowane w Oracle rozwiązania w całym regionie EMEA, w szczególności koncentrując się na krajach DACH*, Beneluksu, Francji, Włoszech, Hiszpanii, krajach skandynawskich i Bliskim Wschodzie, wykorzystując regionalne działania w zakresie sprzedaży i wsparcia.

 

Oracle Communications umożliwia operatorom sieci, przedsiębiorcom i dostawcom wprowadzanie innowacji i dostosowywanie się do zasad NOW Economy – cyfrowego środowiska biznesowego opartego na oprogramowaniu, technologii chmury, w którym komunikacja umożliwia strategiczną konkurencję. Dzięki technologii Oracle Communications SBC dostawcy usług i resellerzy mogą dostarczać w czasie rzeczywistym wiarygodne usługi i aplikacje komunikacyjne w sieciach IP, począwszy od podstawowych Voice over IP (VoIP), po Voice over LTE i zaawansowane aplikacje multimedialne. Oferuje ona wiele zaawansowanych funkcji, obsługę protokołów oraz możliwość programowania i zarządzania w dowolnym typie sieci IP.

 

Globalny rynek zintegrowanej komunikacji rośnie i Nuvias ma dużą szansę na wprowadzenie technologii SBC Oracle Communications u nowych dostawców usług i w przedsiębiorstwach w całym regionie EMEA, gdzie ma ustaloną sieć kanałów – mówi Carl DCosta, Vice President of Worldwide Alliances and Channels for Oracle Communications.Mając zbudowaną silną współpracę z firmą SIPHON w Wielkiej Brytanii, jesteśmy przekonani, że Nuvias może dostarczać równie spójne rozwiązania i wysoki poziom wsparcia w regionie EMEA.

 

Oracle Communications jest głównym elementem naszej praktyki Unified Communications, a w połączeniu z produktami pochodzącymi od innych wiodących firm pozwala nam na dostarczanie naszym klientom kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Steve Harris, EVP, Unified Communications w firmie Nuvias (dawniej dyrektor zarządzający SIPHON). – Dzięki naszemu doświadczeniu w świadczeniu usług dla sprzedawców technologii SBC Oracle Communications posiadamy obecnie silną pozycję na rynku, oferując pełny pakiet produktów i usług dla partnerów w regionie EMEA, w tym obecnych i nowych dostawców usług.

 

Dzięki statusowi Platinum Nuvias uzyskuje wysoki poziom pomocy i korzyści dla partnerów OPN. Członkowie Platinum otrzymują dedykowane wirtualne wsparcie w zakresie zarządzania kontami w celu budowania wspólnych planów rozwoju i pomocy w rozszerzeniu obszarów specjalizacji i możliwości zwiększenia dochodów. Dodatkowe korzyści to wpis w OPN Solutions Catalog, bezpłatna integracja aplikacji zatwierdzona przez firmę Oracle, wspólne możliwości marketingowe i sprzedażowe, zniżki na szkolenia i wiele innych.

 

Więcej informacji na temat korzyści płynących z osiągnięcia poziomu Platinum OPN znajduje się na stronie: http://www.oracle.com/us/partnerships/index.htm