Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nuvias zostaje partnerem Platinum Oracle PartnerNetwork, potwierdzający wysoki poziom pomocy i korzyści dla partnerów OPN.

Nuvias, szybko rozwijająca się firma dystrybucyjna działająca w całym regionie EMEA, uzyskała status partnera Platinum w Oracle PartnerNetwork (OPN). Przyznając firmie członkostwo na poziomie Platinum, Oracle docenił Nuvias za wiedzę i doświadczenie w zakresie rozwiązań Oracle Communications Session Border Controller (SBC) i Operations Monitoring. To osiągnięcie umacnia portfolio produktów EMEA w zakresie niedawno wprowadzonej praktyki Unified Communications (UC) firmy Nuvias, która powstała w wyniku przejęcia specjalistycznych sieci UC SIPHON Networks pod koniec 2016 r.

 

Oracle Communications SBC będzie stanowić główną część pakietów kompleksowych rozwiązań UC firmy Nuvias skierowanych na rynki dostawców usług i resellerów. Obejmują one pakiet Nuvias Hosted Unified Communications Package, zintegrowany z technologią chmury Broadsoft UC, a także pakiety Nuvias SIP Trunking, Cloud Connector i Assured Trunk. Nuvias wdroży te nowe, opracowane w Oracle rozwiązania w całym regionie EMEA, w szczególności koncentrując się na krajach DACH*, Beneluksu, Francji, Włoszech, Hiszpanii, krajach skandynawskich i Bliskim Wschodzie, wykorzystując regionalne działania w zakresie sprzedaży i wsparcia.

 

Oracle Communications umożliwia operatorom sieci, przedsiębiorcom i dostawcom wprowadzanie innowacji i dostosowywanie się do zasad NOW Economy – cyfrowego środowiska biznesowego opartego na oprogramowaniu, technologii chmury, w którym komunikacja umożliwia strategiczną konkurencję. Dzięki technologii Oracle Communications SBC dostawcy usług i resellerzy mogą dostarczać w czasie rzeczywistym wiarygodne usługi i aplikacje komunikacyjne w sieciach IP, począwszy od podstawowych Voice over IP (VoIP), po Voice over LTE i zaawansowane aplikacje multimedialne. Oferuje ona wiele zaawansowanych funkcji, obsługę protokołów oraz możliwość programowania i zarządzania w dowolnym typie sieci IP.

 

Globalny rynek zintegrowanej komunikacji rośnie i Nuvias ma dużą szansę na wprowadzenie technologii SBC Oracle Communications u nowych dostawców usług i w przedsiębiorstwach w całym regionie EMEA, gdzie ma ustaloną sieć kanałów – mówi Carl DCosta, Vice President of Worldwide Alliances and Channels for Oracle Communications.Mając zbudowaną silną współpracę z firmą SIPHON w Wielkiej Brytanii, jesteśmy przekonani, że Nuvias może dostarczać równie spójne rozwiązania i wysoki poziom wsparcia w regionie EMEA.

 

Oracle Communications jest głównym elementem naszej praktyki Unified Communications, a w połączeniu z produktami pochodzącymi od innych wiodących firm pozwala nam na dostarczanie naszym klientom kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Steve Harris, EVP, Unified Communications w firmie Nuvias (dawniej dyrektor zarządzający SIPHON). – Dzięki naszemu doświadczeniu w świadczeniu usług dla sprzedawców technologii SBC Oracle Communications posiadamy obecnie silną pozycję na rynku, oferując pełny pakiet produktów i usług dla partnerów w regionie EMEA, w tym obecnych i nowych dostawców usług.

 

Dzięki statusowi Platinum Nuvias uzyskuje wysoki poziom pomocy i korzyści dla partnerów OPN. Członkowie Platinum otrzymują dedykowane wirtualne wsparcie w zakresie zarządzania kontami w celu budowania wspólnych planów rozwoju i pomocy w rozszerzeniu obszarów specjalizacji i możliwości zwiększenia dochodów. Dodatkowe korzyści to wpis w OPN Solutions Catalog, bezpłatna integracja aplikacji zatwierdzona przez firmę Oracle, wspólne możliwości marketingowe i sprzedażowe, zniżki na szkolenia i wiele innych.

 

Więcej informacji na temat korzyści płynących z osiągnięcia poziomu Platinum OPN znajduje się na stronie: http://www.oracle.com/us/partnerships/index.htm