Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

NVIDIA zawiązuje współpracę z Tencent by stworzyć usługę streamingu gier. START Cloud Gaming Service trafi na rynek chiński.

Od Google Stadia po xCloud, Shadow lub PlayStation Now – każdy właściwie (póki co poza Nintendo) producent konsol do gier ma lub planuje uruchomić swoją usługę streamingu gier. Partnerstwo firm Tencent i NVIDIA i wspólna usługa START ma zrewolucjonizować rynek gier w Chinach, gdzie pozostałe usługi mogą mieć ograniczony dostęp.

Nic dziwnego, że gry w chmurze przyciągają wszystkich dużych graczy. Ten typ usług prawdopodobnie zdominuje rynek gier w najbliższych latach, zmieniając też model dystrybucji gier oraz, przede wszystkim sprzętu potrzebnego do grania. O ile dziś niezbędny jest wydajny komputer lub konsola, o tyle w świecie zdominowanym przez usługi streamingu gier wydajne podzespoły po stronie użytkownika nie będą potrzebne. Świat przechodzi w wielu dziedzinach na model usługowy, a gry wydają się nie być w tym względzie wyjątkiem.

Jeff Fisher, starszy wiceprezes ds. Gier w firmie NVIDIA, powiedział – „Jako jedna z wiodących globalnych platform do tworzenia, publikowania i prowadzenia gier, Tencent Games oferuje niesamowite gry w chmurze. Połączenie platformy Tencent z technologią GPU NVIDIA zapewni graczom na całym świecie światowej klasy wrażenia.”

Arto przypomnieć, że NVIDIA de facto swoją usługę streamingu gier posiada. To GeForce Now, wciąż będący w fazie beta. Sprawia to poniekąd wrażenie tzw. wiecznej bety, bardziej projektu do badań niż czegoś, co ma szansę stać się rynkową usługą. Co innego platforma START budowana z Tencentem.

„Wiodąca pozycja firmy NVIDIA w budowaniu najpotężniejszych procesorów graficznych na świecie, w połączeniu z ich doświadczeniem w zakresie rozwiązań chmurowych umożliwi nam skalowanie naszej platformy START do milionów graczy. Dzisiejszy dzień to nowa szansa dla naszych firm na dalsze przekraczanie granic gier.” – powiedział Steven Ma, starszy wiceprezes Tencent,

https://itreseller.pl/itrnewnvidia-pozostaje-liderem-i-ucieka-innym-producentom-gpu-na-rynku-samodzielnych-kart-graficznych-w-trzecim-kwartale-2019-roku-nie-mam-watpliwosci-ze-to-efekt-serii-super/