Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Obniżka cen iPhone’a zaowocowa dla Apple’a w marcu 12% odbiciem sprzedaży

Wzrost sprzedaży Apple w marcu był następstwem wzmożonych działań rabatowych prowadzonych przez firmę i zewnętrznych sprzedawców w okresie poprzedzającym miesiąc, a niektóre modele iPhone’a 15 były oferowane z rabatami sięgającymi nawet 10%. 

Według danych firmy badawczej powiązanej z chińskim rządem, dostawy iPhone’ów Apple’a do Chin wzrosły w marcu o 12% po tym, jak firma i jej sprzedawcy detaliczni obniżyli ceny.

Dostawy telefonów zagranicznych marek do Chin wzrosły w marcu o 12% do 3,75 miliona sztuk z 3,35 miliona rok wcześniej – tak wynika z opublikowanych w środę danych Chińskiej Akademii Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych (CAICT). Choć w danych nie wspomniano wyraźnie o Apple’u, firma jest głównym zagranicznym producentem telefonów na chińskim rynku zdominowanym przez smartfony. Sugeruje to, że wzrost dostaw telefonów zagranicznych marek można przypisać wynikom Apple’a.

Według firmy badawczej Counterpoint w pierwszym kwartale tego roku dostawy smartfonów Apple’a w Chinach spadły o 19%, co oznacza najgorszy wynik od 2020 roku. Główną przyczyną spadku sprzedaży była premiera i udana sprzedaż wysokiej klasy smartfona Huawei w sierpniu ubiegłego roku.

Według danych Visible Alpha sprzedaż Apple’a w drugim kwartale finansowym zakończonym 30 marca w regionie Wielkich Chin wyniosła 16,37 miliarda dolarów, co oznacza spadek o 8,1%, ale powyżej oczekiwań analityków wynoszących 15,59 miliarda dolarów.